De laatste weken heb ik een paar keer een erge pijn gehad in mijn rug. Gisteravond dus weer.Het is geen gewone rugpijn, de pijn zit op een plek aan de rechter kant van de rug. Het is een enorm pijnlijk zeurend gevoel (dus niet met vlagen maar continu op dat moment) en zelf zo pijnlijk dat ik bijna moet overgeven en krijg het dan ook bloedheet. Ik moet dan echt gaan lopen en verschillende houdingen aannemen totdat het wat wegtrekt. na een half uur neemt het af en zeurt dan nog wat na. Heb al gedacht aan nierbekkenontsteking, maar dan zou ik ook koorts moeten hebben en dat heb ik niet, voel me verder goed. Kan dit ook bandenpijn zijn? Alvast bedankt!
Hallo Noa, Is het vooral na lichamelijke inspanning? Zit het alleen rechts onderin? Wordt je buik hierbij ook hard/ spant je buik aan? Ik kan je op dit moment helaas niet zeggen wat het is. Ik zou even contact opnemen met je verloskundige/gynaecoloog zodat zij je klachten even verder uit kunnen diepen en eventueel toch even een blaasontsteking uit kunnen sluiten. Succes, Groetjes Gea