Hoi dames Onze kleine mannetje lag met 35 weken mooi naar beneden met z'n hoofd daarvoor lag hij altijd dwars. Ik voelde hem altijd links trappen en daar stak ook zijn hiel regelmatig uit En z'n rug en billen kon je ook altijd duidelijk voelen en zien liggen omdat ik z'n pierebadje aan vruchtwater heb. Ik voelde de hik rechterkant. En nu ineens steken z'n voetjes rechts onderuit en voel ik de hik heel ergens anders. Nu hoop ik natuurlijk heel erg van niet dat hij weer dwars is gaan liggen.. Hij was nog niks ingedaald,ver boven t bekken en niet heel groot waardoor hij nog wel wat ruimte heeft om te draaien natuurlijk. Hebben jullie ook aan t einde de beeb nog voelen draaien en is de kleine weer terug gaan draaien ? Of misschien is hij start klaar gaan liggen om geboren te worden ? Nog beter natuurlijk Dinsdag pas weer naar de vk die zal dan de ligging wel weer precies proberen te bepalen
Wel begrepen dat de 2de of opvolgende later kunnen gaan indalen maar nu nog volledig om te draaien heb ik eerlijk gezegd nog niet gehoord of gelezen. Benieuwd wat je vlos zegt dinsdag
Ik heb hier geen ervaring mee. Mijn tweede is met 33 weken van stuit naar hoofd gedraaid, de rest lag al eerder in hoofdligging en bleef daar ook. Ben benieuwd wat je vk zegt. Mss toch even contact opnemen want als de vliezen nu ineens breken of de bevalling begint en de kleine ligt dwars of in stuit, lijkt me dat wel even van belang
Geen eigen ervaring maar wel een vriendin die hetzelfde had. Baby lag opeens ook andersom met 34 weken. Met 36 weken normaal en vanaf toen ook steeds heen en weer. Ene dag werd er gesproken over een keizersnede andere dag over natuurlijk. Zij bleek een hele rekbare baarmoeder te hebben. Met haar 1,68 en een baby van 8 pond had ik haar niet geloofd als ik het niet zelf gehoord had van de verloskundige. Uiteindelijk is ze met ruim 41 weken thuis bevallen
Ik weet idd dat de tweede niet hoeft in te dalen we gaan er ook vanuit dat hij dat niet meer gaat doen, ja tijdens de bevalling En ik moet idd meteen liggen gaan als m'n vliezen breken. Misschien is hij wel oM z'n as gedraaid en ligt alles nu semi zeg maar zou natuurlijk ook kunnen.
Dat deed mijn zoon ook om zijn as draaien. Opeens de billen aan de andere kant. Ook niks van vernomen trouwens. Hoe dan ook veel succes en sterkte met het wachten.
Hier draait ie continu om zijn as, maar ben nog niet zo ver als jij. Dag dat hij omdraaide van stuit naar hoofdligging heb ik wel duidelijk gevoeld. Om as draaien voel ik niet altijd, maar je ziet bij mij links of rechts een iets grotere bobbel waar dan zijn rug ligt. Heb het idee dat hij met mij meedraait, de zij waarop ik slaap gaat hij ook vaak liggen lijkt het Het lukt mij wel zelf te voelen dat het hoofdje beneden ligt, kan echt ronde harde vorm voelen boven bekken. Hoop voor je dat hij goed ligt nog!
Ik zal straks eens voelen of ik dat ook kan voelen idd want dan zal het wel om de as zijn en dat is prima natuurlijk haha Maar zit er niet echt op te wachten dat ik straks in stuit ofzo ligt Ik wil graag thuis bevallen
Mijn zoontje is met 38,5 week in een stuit gaan liggen en het rare is dat ik hier niets van heb gevoeld.
Hij is niet meer teruggedraaid. Omdat we geen enkel risico voor hem wilden, is hij een week later middels een geplande keizersnede gehaald. Hopelijk draait jouw eigenwijsje nog wel