brandnetel/bamboe/silica van VSM bij bekken instabiliteit en striae

Discussion in 'Zwangerschap' started by syrae, Oct 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

May 14, 2011
    2,685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Ik was even aan het googelen op de voor en nadelen van frambozenblad thee vlak voor de bevalling en tijdens de zwangerschap, als voorbereiding zeg maar ;)

Ik kwam een uitgebreid stuk tegen van een herboloog over verschillende kruiden die je niet moet gebruiken (medicinale hoeveelheden) en wat je juist wel kan gebruiken. Er stond bij dat bamboe en grote brandnetel helpt bij het versterken van bindweefsels en zo dus helpt bij BI maar ook tegen striae. Ik heb het nu in huis, heb al sinds week 12 BI klachten, de ene keer erger, de andere keer minder, ik moet nog een tijd dus ik ga onder het motto baad het niet, schaad et niet silica slikken, dat is veilig tijdens de zwangerschap. Andere mensen hier al ervaring mee?

Ik zal hier iig neerzetten hoe mij het bevalt, mocht het helpen is het natuurlijk een uitkomst voor andere meiden met BI.

2. syrae

syrae Fanatiek lid

May 14, 2011
    2,685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    niet een interessant onderwerp dus ;) zet er toch maar even in hoe het bij mij gaat tot nu toe.

Mijn klachten zijn verminderd. Nog steeds wel pijn en irritatie bij mijn stuitje maar wel al duidelijk minder dan voorheen, en dat in een paar dagen tijd. Ben er heel blij mee want dat betekent dat ik voorlopig weer iets mobieler ben en wat meer kan, waar ik ongeveer een week geleden me al helemaal alleen en eenzaam thuis zag zitten omdat ik amper meer kon lopen. Andere meiden met BI, heel veel succes en sterkte, mij wondermiddeltje heet silicea D6 van a. Vogel. Succes!

Share This Page