Hi allemaal, Heb sinds gisteren steken in de onderbuik. Het is een trekkend gevoel en als ik te snel opsta of iets optil dan krijg ik een steek. Ik weet dat ik nog maar net zwanger ben (weet het al langer omdat ik vroeg posi teste) dus vroeg me af of dit er uberhaupt bij hoort? Heb dit volgens mij niet bij mijn dochterjte gehad. Ben bang voor een miskraam, maar bij mijn miskraam in december had ik alleen een bloeding geen krampen. Dus toch bandenpijn Vandaag wel weer positief getest, al kun je daar ook niet veel aan aflezen geloof ik...
Uhm, hoeveel keer wil je testen om echt zeker te zijn dat je zwanger bent? Ik zou ermee stoppen, je bent echt zwanger. Gefeliciteerd! Toen ik net zwanger was, gebeurde er vanalles onder in mijn buik. Inderdaad steken en rare pijntjes. Soms zelfs het gevoel van ongesteldheid. Dat is allemaal niet raar hoor, er vindt een ongekende celdeling plaats daar beneden. Hoort er allemaal bij!
Ja dat gevoel had ik ook. Nu ik verder ben merk ik wat bandenpijn is en wat het verschil is met de eerste weken dat ik pijn had in mn buik. Bij mij voelt bandenpijn heel anders dan de steken die ik toen in mn buik had!
Ech superbedankt voor de reacties meiden! Stelt toch wel een beetje gerust. Herken dit niet van mijn eerste zwangerschap, maar ben blij dat jullie er ook ervaring mee hebben! Wil echt niet te veel stresssssen maar heb ook echt af en toe pijnlijke steken. En charmed ik zal stoppen met testen
Nee ik geloof nu wel dat ik zwanger ben en ook al zijn ze niet zo duur, kan het geld goed voor andere dingen gebruiken. Omdat ik endometriose heb krijg ik binnenkort een echo om te kijken of het goed (en op de juiste plaats) ingenesteld is. Hoop dat ik daarna gerustgesteld ben... Wanneer hielden de steken en krampen bij jullie ongeveer op?
Volgens mij krijg je eerst bandenpijn aan je korte banden (dus in het begin vd zwangerschap), daarna volgen de lange banden. Heb ik ergens eens gelezen. Ik heb er regelmatig last van!
Ik kreeg al bandenpijn in de tweede wachtweek, toen was ik dus nog maar 3 weken zwanger. Het schoot erin, net als kramp in je kuit. Als ik te snel ging staan of een onverwachte beweging maakte, bij niezen, hoesten of lachen.
Jippie dat heb ik nu dus ook! Hoesten en niezen doet pijn. Maar ben wel gerustgesteld nu. Ben ook blij dat er weer een dag voorbij is, ga nu lekker slapen. Bedankt allemaal
ik had ook al bandenpijn voor NOD, waardoor ik al wel vermoedde dat ik zwanger was. was bang de hele zwangerschap last te krijgen, maar de laatste weken gaat het wel weer.
Ik heb het ook gehad toen ik pas zwanger was. Zo snel als het kwam was het ook weer over. Nu wel weer vaker bandenpijn, maar erger dan in die eerste weken. Had toen ook wat last van ongi-krampen, alleen als ik vroeger ongesteld was verging ik van de pijn en nu was het te verwaarlozen. Proberen om te genieten van je zwangerschap!
Moet zeggen dat ik vandaag bijna geen steken heb gehad Ben zeker van plan om te genieten! Wens het echt iedereen toe bij wie het meer dan welkom is...