bandenpijn met 4 weken KAN DAT?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavansje, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Heb sinds gisteren steken in de onderbuik. Het is een trekkend gevoel en als ik te snel opsta of iets optil dan krijg ik een steek. Ik weet dat ik nog maar net zwanger ben (weet het al langer omdat ik vroeg posi teste) dus vroeg me af of dit er uberhaupt bij hoort? Heb dit volgens mij niet bij mijn dochterjte gehad. Ben bang voor een miskraam, maar bij mijn miskraam in december had ik alleen een bloeding geen krampen. Dus toch bandenpijn:(

Vandaag wel weer positief getest, al kun je daar ook niet veel aan aflezen geloof ik...

2. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Uhm, hoeveel keer wil je testen om echt zeker te zijn dat je zwanger bent? Ik zou ermee stoppen, je bent echt zwanger. Gefeliciteerd!

Toen ik net zwanger was, gebeurde er vanalles onder in mijn buik. Inderdaad steken en rare pijntjes. Soms zelfs het gevoel van ongesteldheid. Dat is allemaal niet raar hoor, er vindt een ongekende celdeling plaats daar beneden. Hoort er allemaal bij!

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik voel precies hetzelfde, maar volgens mij hoort dat echt bij zwanger zijn hoor.

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja dat gevoel had ik ook.
    Nu ik verder ben merk ik wat bandenpijn is en wat het verschil is met de eerste weken dat ik pijn had in mn buik.
    Bij mij voelt bandenpijn heel anders dan de steken die ik toen in mn buik had!

5. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik had bandenpijn voor mijn nod en ik was zwanger .. dus kan zeker!

6. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ech superbedankt voor de reacties meiden! Stelt toch wel een beetje gerust. Herken dit niet van mijn eerste zwangerschap, maar ben blij dat jullie er ook ervaring mee hebben! Wil echt niet te veel stresssssen maar heb ook echt af en toe pijnlijke steken.

En charmed ik zal stoppen met testen:) :):)

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    gewoon lekker testen....ik heb er 16 gedaan :D:D:D

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Jahoor, ik had ook al zo vroeg heftige bandenpijn!

9. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Nee ik geloof nu wel dat ik zwanger ben en ook al zijn ze niet zo duur, kan het geld goed voor andere dingen gebruiken.

Omdat ik endometriose heb krijg ik binnenkort een echo om te kijken of het goed (en op de juiste plaats) ingenesteld is. Hoop dat ik daarna gerustgesteld ben...

Wanneer hielden de steken en krampen bij jullie ongeveer op?

10. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Volgens mij krijg je eerst bandenpijn aan je korte banden (dus in het begin vd zwangerschap), daarna volgen de lange banden. Heb ik ergens eens gelezen. ;) Ik heb er regelmatig last van!

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik kreeg al bandenpijn in de tweede wachtweek, toen was ik dus nog maar 3 weken zwanger. Het schoot erin, net als kramp in je kuit. Als ik te snel ging staan of een onverwachte beweging maakte, bij niezen, hoesten of lachen.

12. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jippie dat heb ik nu dus ook! Hoesten en niezen doet pijn. Maar ben wel gerustgesteld nu. Ben ook blij dat er weer een dag voorbij is, ga nu lekker slapen. Bedankt allemaal;)

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik had ook al bandenpijn voor NOD, waardoor ik al wel vermoedde dat ik zwanger was.
    was bang de hele zwangerschap last te krijgen, maar de laatste weken gaat het wel weer.

14. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb het ook gehad toen ik pas zwanger was. Zo snel als het kwam was het ook weer over. Nu wel weer vaker bandenpijn, maar erger dan in die eerste weken. Had toen ook wat last van ongi-krampen, alleen als ik vroeger ongesteld was verging ik van de pijn en nu was het te verwaarlozen.
    Proberen om te genieten van je zwangerschap!

15. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet zeggen dat ik vandaag bijna geen steken heb gehad;) Ben zeker van plan om te genieten! Wens het echt iedereen toe bij wie het meer dan welkom is...

Deel Deze Pagina