Hallo allemaal, met dit lekkere weer vind ik het heerlijk om weer op de fiets naar mn werk te gaan. Is maar 20 minuutjes (iets langer nu want mn conditie is heel slecht geworden). Ik heb een toerfiets waarbij ik een beetje voorover zit. Nou heb ik de laatste tijd steeds meer last van mijn buik als ik fiets. Ik heb mn stuur al omhoog gegooid zodat ik wat rechter zit, maar mn buik blijft een klein beetje pijn doen. Is dit bekend en kan ik er iets aan doen? Het is niet echt pijnlijk, maar een gevoelig/zeurderig gevoel.
Ik herken dit heeeeeeeeeeeeel goed! En dan heb ik niet eens zo'n stoere toerfiets maar een ordinaire Gazelle, haha! Ik heb het hier al een paar weken over tegen mijn man, dat ik mijn baarmoeder dan zo goed voel bij het fietsen! Vond het ook al zo vreemd dat ik er nog niet meer mensen over had gehoord! BM zat ook precies op die scheiding waar bij een gemiddelde positiebroek de jeans-stof overgaat in de elastieken band, dat drukte ook wel een beetje. Is nu iets minder (en inderdaad; geen pijn, maar een heel raar gevoel), maar nog steeds aanwezig. Weet overigens niet of het misschien minder gaat worden naarmate de BM omhoog groeit, of juist erger misschien?
haha hard fietsen kan ik al niet meer. Waar ik vroeger altijd iedereen inhaalde, word ik nu ingehaald door iedereen :S Ik doe het lekker rustig aan (en vandaag maar trammetje naar mn werk gepakt om buik een dagje rust te geven)
Ik heb tussen 17 en 25 weken wel veel last gehad bij het fietsen als ik langer dan 20 minuten reed, en soms lag mijn kindje net heel laag en dan kreeg ik echt een vervelende kramp onderin. Maar na 25, 26 weken heb ik er steeds minder last van gekregen.. de afgelopen weken fiets ik juist overal heen ipv te lopen, tijdens het lopen krijg ik al heel snel last van mijn buik terwijl ik daar tijdens het fietsen niets meer van voel. Maar het hangt volgens mij ook maar net van je lichaam af en hoe jouw kindje ligt. Mijne is al een paar weken ingedaald en daardoor is het lopen ook wel een stuk zwaarder.