wie weet er toefjes op zwangersgaps strepen en sinasapelhuid

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door wendiietjeq, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendiietjeq

12 feb 2009
    33
    0
    0
    tijdens mijn zwangersgap heb ik last van zwangersgaps straies en sinnas appel huid... hoe kom ik hier het makkelijks vanaf of hoe kan ik het minderen.. en gaat het nog wel weg?

Edit moderator: topic verplaatst naar na de bevalling

2. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je bevallen bent? Mijn dochter is nu bijna 8 maanden en m'n buik zat er helemaal onder. De strepen worden wel minder, maar ik denk niet dat het nog helemaal weggaat. Ik merk wel dat het mooier wordt door met een grove scrubcreme te scrubben en vervolgens m'n buik in te smeren met een anti cellulite creme (geen dure, gewoon Etos eigen merk).

Ik heb me ermee verzoend. Komende zomer gewoon een tankini aan voor die paar keer dat ik zwem.

3. wendiietjeq

12 feb 2009
    33
    0
    0
    oke, ja ik moet nog bevallen.. maar merk dat het begon met strais en nu is het zachte van me benen en buik af, egt een sinnas appelhuidje.
    Maar ik zal het proberen dank je wel voor de tip!

4. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Straie wordt wel minder zichtbaar, maar gaat nooit weg. Het zijn namelijk scheurtjes in het bindweefsel van je huid en dit kun je er niet uit masseren of smeren. Of er iets tegen een sinassappelhuid te doen is weet ik niet. Mijn bovenbenen zitten er na de bevalling vol mee en ik heb me er mee verzoend dat dat zo blijft.

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    lekker veel scrubben, smeren en af en toe op een verantwoorde wijze in de zon. dan zie je er na verloop van tijd steeds minder van, maar weg gaan doet het nooit. ik heb strepen op mijn bovenbenen uit mijn tienertijd toen ik een knie blessure had, die zie je nu haast niet meer, maar ze zitten er nog wel als je goed kijkt.

6. winnietje

winnietje Niet meer actief

ik was laatst op een beurs en daar stonden ze met dat slakkenzalf. Dit schijnt er goed te helpen tegen straie

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik zou eerst eens afwachten hoe je huid weer verandert na de bevalling. Ik heb zelf echt een wereld van verschil gemerkt aan mijn huid tijdens en mijn huid na de zwangerschap.

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik heb er met n paar weken na de bevalling veel baat bij gehad om te zonnebanken! daardoor zijn de zwangerschaps strepen bij mij veeel minder zichtbaar geworden! ok je moet natuurlijk niet meteen gaan zitten bakken want dat is niet goed :D gewoon langzaam opbouwen en ik ga zo'n 2 keer in de week.

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    check het internet eens op bio oil

10. wendiietjeq

12 feb 2009
    33
    0
    0
    oke, nou allemaal bedankt voor julie tip! ik zal even afwachten en dan maar wat proberen..

11. winnietje

winnietje Niet meer actief

ik ga ook bio oil proberen. het schijnt er goed te werken. Ik heb heel erg veel strai. Lijk wel een maan landschap haha. Maar heb er wel een prachtig kindje voor terug :D

Deel Deze Pagina