Hoi meiden, een beetje een genante vraag, maar ik stel hem toch Vannacht eindelijk weer eens zin in je-weet-wel. Helaas is het net als met sport, als je het weken niet doet, krijg je spierpijn op plekken waarvan je geen idee had dat daar spieren zaten Ik heb sinds een poosje(ben bijna 18 weken voorbij), last van bandenpijn en af en toe harde buiken. Vanmorgen met uit bed komen nergens last van(behalve spierpijn op andere plaatsen), maar toen ik onze dieren(we hebben een boerderij) had verzorgd(veel tillen, bukken, lopen), voelde ik me net een bejaarde, ik had zoooooo'n bandenpijn, lopen deed echt zeer. Had bijna de neiging om de rollator van onze oma te halen(die naast ons woont). Mijn man beweerd dat het door onze "nachtelijke activiteiten" komt. Ik denk zelf dat het een oorzaak kan zijn en dat mijn banden na ook nog eens mijn werkzaamheden van vanmorgen in de stal, het even niet meer zagen zitten. Bandenpijn is nog wel aanwezig, maar niet meer zo heftig als vanmorgen. Wie o wie herkend dit?
Ik heb volgens mij nog geen bandenpijn. Wat ik wel had waren enorme krampen in de eerste weken (tot week 9) na een orgasme. vreselijk gevoel was dat.