Pff ik kan ff niet meer

Discussion in 'Zwangerschap' started by anne24, Mar 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anne24

anne24 Actief lid

Dec 3, 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik vroeg me af of jullie mij wat tips konden geven of beter gezegd moed inpraten.. Ik ben al een week ziek.. Keelontsteking etc das allemaal zo erg niet..nu sinds gister een flinke neusverkoudheid.. Ik krijg gewoon geen lucht.. Stomen en al die zooi helpt niets.. Nu mag k kinder neusspray gebruiken van vk en ha maar k moet elke twee uur sprayen.. K heb t gevoel of ik langzaam gek wordt ofzo..ik voel me een aansteller en ben bang dat die spray toch iets aanricht.. Hoewel hier geen wetenschappelijk bewijs voor is maargoed... Ik kan alleen maar janken en voel me een enorme zeur.. Er zijn mensen die hier een moord voor deden om verkouden te zijn EN zwanger.. Ik heb geeoon het gevoel dat t alleen maar erger wordt en dat t k er nog is in stik...
    Nou k moest t ff kwijt dames.. Mensen die ook in deze situatie zitten of zaten?

Verder ben ik super gelukkig met de kleine man!

2. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    dikke knuffel :)

ik ben nu 22 weken & heb al 2 x de griep gehad en ik geraak ook niet van mijn verkoudheid af nu... neusspray helpt niets!

komt wel goed!!

3. Amytje

Amytje Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    1,044
    25
    48
    Female
    Midden Nederland
    Hier ook zo'n snot kop! ;)
    Paar weken geleden voorhoofdsholte onsteking gehad en nu weer stront verkouden en keelpijn..

Ik gebruik neusspray van VSM en homeopathisch middeltjes.. Maar wordt er ook wel echt moe! van...
    Veel vitamines!

Sterkte en beterschap

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik heb af en toe gewone neusspray gebruikt, vooral snachts, anders werd ik gek!! Gewoon die van de apotheek, stond in de bijsluiter dat het geen kwaad kon.. :)

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Je mag gewoon neusspray hoor.
    Pak desnoods de halve sterkte, 0,05 xylometazoline.
    3-4 maal daags 1-2 sprays in beide neusgaten. 5 dagen dan echt stoppen.
    Voel je je meteen stukken beter.
    Beterschap!

6. Wollywell

Wollywell Bekend lid

Oct 31, 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Heb in het begin ook een holte-ontsteking gehad.
    Heb van de HA antibiotica gehad en ik mocht ook gewoon neusspray gebruiken (wel stoppen na 5 dagen).
    Dacht dus echt dat ik met mijn kop in een bankschroef klem zat.
    En dan nog eens dagelijks een keer of tig mijn porseleinen vriend knuffelen, pff... bedacht me echt ff waar ik aan begonnen was...:)

7. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

Oct 11, 2012
    719
    0
    0
    Wat de dames hierboven zeggen, hier ook gewone neusspray gebruikt. Met mate, vooral voor het slapen gaan en al dan niet in combinatie met een paracetamolletje. Want ook die mag je gewoon als je zwanger bent. De baby zit er nog steeds in en mijn verkoudheid is al een maand of 4 over..

Kop op meid, even uitzieken, lief zijn voor je lijf en je bent je verkoudheid zo te boven.

8. Sempje

Sempje Niet meer actief

Oh bah, wat vervelend voor je! Wat kun je je dan naar voelen he? Ik heb tijdens mijn zwangerschap gewoon neusspray gebruikt, mocht ook van de bijsluiter en de HA. Heb de volwassendosering gebruikt. Heb ook twee antibioticakuren gehad tijdens mijn zwangerschap. Nu loopt er een vrolijke dreumes rond in huis, dus het is helemaal goed gekomen :)
    Heel veel beterschap nog!

9. anne24

anne24 Actief lid

Dec 3, 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Tnx meiden voor de reacties.. Vannacht iets beter geslapen een uur of vier.. Maar nog steeds met spray tis de derde dag spray dus mag nog ff.. Maar aan 6 spuitjes heb k niet genoeg hoor denk dat k op tien zit per 24 uur dan hè... Ben m'n smaak en geur ook al drie dagen kwijt bah bah.. Maarja k moet t iets meer loslaten denk ik.. Daar heb ik nogal moeite mee haha.. K hoop maar dat t niet al te lang meer duurt... Jullie ook beterschap meiden.. K sta er wederom niet alleen voor!

Liefs

10. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,036
    6,151
    113
    Happyland
    Gewoon Otrivin neusspray kopen, mag je max een week gebruiken.
    Sterkte!

Share This Page