hoi hoi ik ben nu 11 weken zwanger en het eten wil nog steeds niet ik heb altijd al te weinig gegeten nu dus ook dit is wat ik ongeveer eet 2 sneeën brood met vlees waren of kaas een warme maaltijd 2 aardappelen 2 ons groente en 100 gr vlees(ongeveer) 2 stuks fruit soms wel soms niet iets van musley?eet ik meestal ook wel melk mag ik niet ik heb wel een soort yogi drink voor de vervanging van melk. 2 liter drink ik per dag met gemak ik weet dat ik te weinig eet maar meer kan ik echt niet op dan komt het eruit als ik gegeten heb zit ik ook voor 4a5 uur echt vol. ik slik wel vsm puur mama zodat ik wel genoeg vitamines binnen krijg hebben jullie mischien tip zo dat ik mischien wat meer kan eten
lekker crackertje of beschuitje tussendoor nemen. druiven of iets.Cup a soupje? zou het anders ook niet weten. Eet je weinig omdat je misselijk bent? tegen de misselijkheid werkt iets eten wel. Bij mij iig.
ik eet al jaren te weinig het is niet begonnen tijdens de zwangerschap.ik heb gewoon geen honger.een cracktje pak ik nog wel eens maar ja dat is ook niet veel.
Tja, dan hoortn het ook gewoon een beetje bij jou. Je baby komt niet heel snel iets tekort hoor. Probeer af en toe een cracker extra te eten en verder gewoon eten zoals je gewend was zou ik zeggen.
in principe hoef je niet meer te eten. als bij de controles van de Vk blijkt dat je kindje genoeg groeit dan is het goed
Ik heb tijden gehad dat ik moeilijk kon eten. Nu gelukkig niet meer. Ik keek dan naar zo'n boterham en dacht; hoe gaat dat lukken? Voor mij hielp het om makkelijker te eten voedsel te maken zoals; Verse zelfgemaakte soep, maaltijdsalade, drinkontbijt, pasta gaat ook wat makkelijker dan bijv. een homp vlees. Succes!
Dat heb ik ook. Maar heb ook vaak eetproblemen gehad. Ik probeer ook wat meer te eten om op dit gewicht te blijven, maar het lukt me ook niet om meer te eten. Heb gewoon geen eetlust op de tijden dat ik ze zou moeten hebben.
Uhm..je eet al meer dan ik Ik eet nu zowat niks door de misselijkheid. In mijn 1e zwangerschap 1e 4 maand zowat niets gegeten ivm overgeven en misselijkheid en dochterlief is supergezond en slim! Zou me niet te snel zorgen maken, je krijgt toch best wat binnen hoor!
fijn die reacties ik maak me nog al snel druk merk ik de laatste tijd vooral als het over de kleine gaat.maar het hoort wek bij me dat is zo.
Wow, ik vind dat je nog een heleboel eet! Ik echt bijna niets die eerste weken. Gooide m'n lunchpakketje weer weg, (als ik het wel naar binnen duwde, kwam het er toch weer uit)... 's avonds eten ging ook niet, enz. Dus volgens mij krijg je nog best veel binnen hoor! Zorgen dat datgene wat je eet gezond is, dan haal je tenminste het maximale eruit... En verder: als die kleine groeit, komt het wel goed. Was bij mij ook niks aan de hand met de baby (in tegenstelling tot met hoe het er met mezelf aan toe was, :-D)
Is niet zo erg hoor! Probeer wel als je wat eet voedzame producten te eten. Hoort er gewoon bij vooral de eerste paar weken. Zolang je maar genoeg vitamines binnenkrijgt.