Afgelopen maandag was ik voor controle bij de VK en toen vond ze mn bloeddruk wat aan de hoge kant (130/80, terwijl het voor die tijd meestal rond de 120/60 a 65 was). Ze vroeg of ik last had van hoofdpijn enzo, maar dat had ik niet. Ook vroeg ze of ik me grieperig voelde... Toen niet, nu dus wel (verkouden/grieperig gevoel) en hoofdpijn heb ik ook, maar dat voelt meer als verkoudheidshoofdpijn dan iets anders. Alleen moet ik daar nu wel aan denken... Wat is de relatie tussen een evt hoge bloeddruk en een grieperig gevoel (bestaat daar een relatie tussen) en denk je dat ik hier iets mee moet of net zo goed af kan wachten tot mn volgende controle (woensdag a.s.)? Voor mn gevoel heb ik gewoon ergens een verkoudheid of griepje oid opgelopen, maar die vragen van maandag blijven wel een beetje door mn hoofd gaan, vandaar mn vraag. Nijnie
Even laten weten dat het volgens mij gewoon een verkoudheid is, het lijkt zelfs alweer langzaamaan de goeie kant op te gaan . Dus wat mij betreft hoef ik niet echt meer een antwoord op mn vraag. Prettig weekend! Nijnie
HI Nijnie, Ik beantwoord het toch nog even want ondanks dat het nu goed gaat is het wel belangrijk de instructies op te volgen dus de vlgende keer bij hoofdpijn klachten of grieperig voelen dit altijd even altijd weten aan je verloskudnige |(streng ben ik he!) verkoudheid heerst nu vreselijk dus dat zal het zijn! Imke
Bedankt voor je antwoord! Morgen moet ik weer op controle en ik zal het er sowieso nog wel even over hebben.