de laastse loodjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chulita, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    ik ben morgen precies 40 weken zwanger..
    ik had maandag last van voorweeen maar het zette niet door!..de rest van de week had ik nergens last van..

het begint nu wel heel zwaar te worden..
    vorige week kon ik nog gewoon heel veel lopen en doen..
    maar lukt het me niet meer..

ik wil de kleine baby nu wel zien..
    ze beweegt ook nog zoveel..is dat wel normaal bij 40 weken?
    is het niet zo als je baby minder beweegt ze zich aan het voorbereiden is voor de bevalling?

nou..misschien breken me vliezen vanavond om 12 uur precies..haha wie weet wie weet..

2. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Ik voel met je mee! Ben 39 weken en 1 dag en ik ben het nu ook zo zat. Lopen gaat bijna niet meer, slapen lukt niet, m'n bekken en schaambeen voelen beurs aan etc. Heb verder helemaal geen voorweeën, maar wat mij betreft mag het ook vanavond gebeuren!

Maar laten we er maar van uit gaan dat het nog wel even gaat duren...

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hoi, ik heb hetzelfde, nog geen 40 weken. maar vind het ook zwaar worden nu... veel last van voorwee-en maar doorzetten helaas nog niet :( Wat duurt wachten soms lang he? mijn kleine kan ook nog volop bewegen in de buik, al heeft die niet meer veel ruimte... maar dat ze vlak voor de bevalling minder beweegzaam worden komt geloof ik niet altijd uit...

4. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    iki heb al die tijd nog kunnen lopen en doen..maar sinds gisteren ben ik bekaf..ik kan niets meer..
    ik wil haar nu wel zien..
    heb de 40 weken kunnen volmaken..en nu mag ik wel klagen dat ik het zat ben of niet soms:phaha..

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Totdat mijn vliezen braken is Eva altijd heel druk geweest in mijn buik, dus het zegt niets!

Gewoon lekker rustig aan doen, genieten van de rust, het geschop in je buik (dat ga je straks nog missen ;)) en langer dan 2 weken kan het niet meer duren! (dan kan het altijd nog meevallen ;)).

6. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    dat is zo;)
    ben nu en 2 weken ben ik mama..
    moet maar geduld hebben he..

heb al een paar keer tegen der gezegt kom er uit..maar ze is eigenwijs..heeft haar eigen willetje als gecreeerd:D

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hihi, dat ken ik...

Merk dat opvoeden niets word voor ons, (de papa en ik) we maken nu al geen indruk.....

Druk is die van ons ook, zeg al de hele tijd, als je er nu uitkomt, heb je de wereld aan ruimte. Maar dus geen indruk gemaakt!

Wel al 3 avonden last van krampjes. Maar meer dan dat ook niet :(

Alleen ik voel me nu beter (op wat duizeligheid na dan) dan de hele zwangerschap!

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Vreselijk dat wachten!
    Ik riep steeds heel stoer "ik ga er vanuit dat het later komt"
    Maar nu ik de 40 weken voorbij ben heb ik het toch wel een "beetje" moeilijk!
    Elke ochtend word ik wakker en denk ik "he, weer niets...."
    Morgen ga ik mijn acupuncturist bellen, dan gaat hij kijken of het lukt om de natuur een handje te helpen....
    Hopelijk helpt dat!?

9. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Haha, zelfde hier!

Elke cohtend denk ik "shit! Weer geen gebroken water!"

Heb al verschillende dagen achter elkaar last van krampen en lage rugpijnen, maar niets dat doorzet in ieder geval.

Sinds begin deze week begin ik wel van dat rare slijm te verliezen.
    Misschien dat dat nog een goed teken is :)

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha jullie zeggen dus ook al tegen die kleine dat hij/zij er maar uit moet en er wordt niet geluisterd... Bij mij luisterd die ook niet. Echt een eigen willetje vormen ze al in de buik ;) En ik zeg ook als die schopt dat die buiten de buik veel meer ruimte heeft... maar helaas meneer zit goed daar binnen ;) Maar lang zal het niet meer duren voor ons gelukkig :)

11. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Ik voel met jullie mee.
    Had het ook toen ik de 40 weken voorbij was.
    Was het helemaal zat.
    Ik kon me zelfs gewoon niet meer voorstellen dat het ooit nog ging beginnen.
    En ja hoor. Met 41 weken begonnen dan toch de weeen.
    Maar die laatste week heeft zooooooooo lang geduurd, voor mijn gevoel.

En nu de eerste week van ons kleintje... is echt omgevlogen! Alsof je dan weer in een achtbaan zit. Terwijl die laatste week alles 3 x zo lang leek te duren.

Sterkte en succes de komende dagen/week/weken.

12. Niet meer actief

Ik kan maar 1 ding zeggen: heel erg herkenbaar! Mijn man en ik beginnen ook een beetje ongeduldig te worden. En ik ben nog niet eens 40 weken...! We willen ons kleine schatje gewoon heel graag zien en vasthouden!

13. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet gehad, dat ik dacht kom maar...
    Deze keer begin ik nu al een piepklein beetje ongeduldig te worden, en ik moet nog 4 weken... Mijn eerste was 5 dagen later, en ik probeer daar nu ook een beetje op te rekenen... Maar goed, dat valt niet mee...
    Lichamelijk wordt het inderdaad ook echt wel zwaarder... Ik had al veel rust voor geschreven gekregen, maar nu begint het elke keer nog meer te worden, ik ben zo moe, duizelig, en alles doet me pijn... Ik probeer dus lekker te genieten, en zie het wel...

Stertke allemaal met afwachten,

Catheleine

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Inderdaad, wat Willow al zegt, de laatste weken gaan zo langzaam, en dan is je kindje er en dan vliegt de tijd echt! Dan kan je je nauwelijks meer voorstellen dat de tijd zo langzaam ging de laatste weken. Maar goed, dat is achteraf gepraat natuurlijk ;).

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Sterkte voor iedereen die aan het wachten is! Uiteindelijk komt het allemaal goed hoor :D

Lena was zelfs toen ik al 16 uur weeen had nog druk :( maar zeker de dagen voor de bevalling stuiterde ze nog vrolijk rond dus het hoeft niets te zeggen...

Nadat de uitgerekende dag was verstreken heb ik ook echt lopen balen hoor, zo vervelend is dat... Drie uur voordat 't begon zat ik nog op een terrasje me af te vragen of het dat weekend nog zou gaan gebeuren...

Maareh nogmaals allemaal veel succes met wachten op jullie eigenwijze beepies!

16. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ik wens jullie die ieder moment kunnen bevallen veel sterkte en hoop dat het snel en probl;eemloos zal verlopen.

Ik wens iedereen een bevalling toe die ik heb gehad.

Mijn weeën begonnen om 13.30 uur en me zoontje was om 16.16 uur geboren ;)

Groetjes Nadine

17. Sahara

Sahara Niet meer actief

hoihoi.

ja, ik heb het nu ook echt zat hoor en ook elke dag denken kom je nu ..
    maar nog steeds niet hij is ook zo ontzettend druk in me buik niet te geloven, maar we wachten maar rustig af ;) hopelijk komt hij snel ik kan echt niet wachten heb er zo,n zin in.

dames succes he met de bevallingen hopelijk mag het goed verlopen voor ons allemaal.

liefss

18. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Wéér niks vannacht!

Wéér een dagje waarbij ik me creatief ga moeten bezighouden. LoL... :D

19. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wat ik ook verschrikkelijk vind is dat iedereen nu begint te roepen dat ik zo ontzettend begin uit te dijen en dat mn gezicht zo verschrikkelijk opgezwollen is... Ja GRRRRR dat zie ik zelf ook wel en dat is al erg genoeg! Vind het helemaal niet erg dat ik dikker ben en dat ik striae heb gekregen, maar ik heb 8 maanden zo mn best gedaan om niet uit mn voegen te groeien (met succes hoor) en nu met dit weer zwel ik helemaal op en kan ik mezelf niet meer lekker bewegen en dan nog zulke opmerkingen! haaaahhh! (zooo dat lucht op zeg...)

verder rommelt het nog zn best in mn buikkie maar dat is inmiddel al 1,5 week zo dus...

Succes allemaal, dat we maar snel mogen bevallen (maar niet vandaag op bevrijdingsdag....)

20. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    haaai,

zo ik ben ook overtijd, al moet ik zeggen dat ik pas de laatste 4 dagen roep van nu mag het komen, vriendlief en ik zijn erg benieuwd wat we geknutseld hebben.

ik vind dat als je 37 weken bent je nog niet kunt roepen ik ben het zat je moet dan nog wel 5 weken als je pech hebt ( al weet ik in sommige gevallen niet hoe de zwangerschap is gegaan dus niet verkeerd bedoeld damens)

iedereen succes met de laatste loodjes, en 1 ding is zeker vroeger of later komt de beeb echt wel hoor :D

Deel Deze Pagina