grrrrrr aambeien

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelie, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wie heeft er hier ervaring met aambeien? (30wkn zwanger) Ik vind het echt verschrikkelijk gewoon. Gelukkig geen pijn klachten aan Tot dusver maar ben ze/hem wel continue aan het terug duwen. ...iemand tips en trucs voor deze verschrikkelijke dingen😆? Heb al zakjes voor mn ontlasting en die is ook niet meer (te) hard. Ik ben als de dood dat ik straks met de bevalling nog een paar van die mooie dingen tevoorschijn pers...😨 verdwijnen ze na de bevalling weer of is het een soort van onkruid...blijft terugkomen en vermenigvuldigd zich?

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik heb ze ook gehad. Super fijne zalf gekregen van de huisarts. Dus misschien even een belletje wagen.
    Daarmee was hij bij mij zo weg

3. Fely

Fely Lid

24 jun 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Curanol zalf werkt het beste. Heb na de bevalling ook ism de curanol pillen gebruikt(dat beantwoordt direct de vraag over de bevalling ;)).
    Weet alleen niet of je de pillen ook kan gebruiken als je zwanger bent. De zalf in ieder geval wel! Heb 10 tubes gehad dit vond ik de beste 😀

4. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Curanol zalf en pillen mag je gebruiken tijdens je zwangerschap! Werkt heel goed!
    Wat ik ook gebruikt heb is otrivin neusspray, op de aambeien gespoten, werkt mega goed, 2x gebruikt en ik kon weer zitten. Is wel beter om niet tijdens de zwangerschap te gebruiken maar ik heb het uit wanhoop toch gedaan, s morgens 1spaytje en voor de nacht 1 Spray en was de volgende dag bijna helemaal weg..

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113

Deel Deze Pagina