Hallo dames, Wie heeft er hier ervaring met aambeien? (30wkn zwanger) Ik vind het echt verschrikkelijk gewoon. Gelukkig geen pijn klachten aan Tot dusver maar ben ze/hem wel continue aan het terug duwen. ...iemand tips en trucs voor deze verschrikkelijke dingen😆? Heb al zakjes voor mn ontlasting en die is ook niet meer (te) hard. Ik ben als de dood dat ik straks met de bevalling nog een paar van die mooie dingen tevoorschijn pers...😨 verdwijnen ze na de bevalling weer of is het een soort van onkruid...blijft terugkomen en vermenigvuldigd zich?
Ik heb ze ook gehad. Super fijne zalf gekregen van de huisarts. Dus misschien even een belletje wagen. Daarmee was hij bij mij zo weg
Curanol zalf werkt het beste. Heb na de bevalling ook ism de curanol pillen gebruikt(dat beantwoordt direct de vraag over de bevalling ). Weet alleen niet of je de pillen ook kan gebruiken als je zwanger bent. De zalf in ieder geval wel! Heb 10 tubes gehad dit vond ik de beste 😀
Curanol zalf en pillen mag je gebruiken tijdens je zwangerschap! Werkt heel goed! Wat ik ook gebruikt heb is otrivin neusspray, op de aambeien gespoten, werkt mega goed, 2x gebruikt en ik kon weer zitten. Is wel beter om niet tijdens de zwangerschap te gebruiken maar ik heb het uit wanhoop toch gedaan, s morgens 1spaytje en voor de nacht 1 Spray en was de volgende dag bijna helemaal weg..
Omdat er nu al een topic loopt over aambeien doen we deze dicht. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/616009-aambeien-tijdens-de-zwangerschap.html Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl