5 dagen bruin bloed

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door aannaa, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    Beste Verloskundige,

Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Mijn vorige 2 cyclussen waren prima, beide 28 dagen geen bijzonderheden.
    Nu heb in deze cyclus mijn eisprong gevoeld op dag 19. Ook de ovu-testen gaven dit aan. Prima, dus mijn vermoedelijke NOD was gisteren (14 dagen later). Vanaf woensdag verlies ik kleine beetjes bruin, oud bloed, nu dus 5 dagen. (Donderdag zw-test gedaan; negatief). Mijn menstruatie zet niet door. Moet ik nu ook al aan mijn volgende cyclus gaan denken? Dus doortellen naar mijn ovulatie?

Wat ook opvallend was is dat de ovu-testen 5 dagen na de eisprong positief bleven, daarna ben ik getsopt met testen.

Mijn vraag is waar dit bloed vandaag komt. Normaal heb ik dit 1 dag voor mijn menstruatie maar geen 5 dagen lang!

Bedankt voor je tijd, Groetjes Anna

2. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    Nu de 6e dag wat bruin bloed, niet in mijn inlegkruisje maar aan het topje van mijn tampon (sorry voor de details). Ook lijkt mijn vagina anders te lopen, "hobbel" aan het einde.

3. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    zo net een zeer lichte positive test.
    Zou het dan toch? Graag een reactie aub!

4. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    Nu heb ik ook nog de buikgriep... Ik werk als verpleegkunidge en het heerst op de afdeling. Is dit schadelijk voor de zwangerschap?

Wil er aub een verloskunidge antwoord geven?

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hallo,

zoals je ook bovenin deze site kunt lezen beantwoordne wij deze vragen in onze vrije tijd naast ons drukke werk. Dus het kan best een paar dagen duren voor je antwoord hebt. Als er iets dringends is is het altijd van belang om met je eigen huisarts/verloksunidge contact op te nemen.
    Graag je begrip hiervoor!
    Als je een streepje hebt gezien op je test ben je zwanger! Wat oud bruin bloedverlies kan erbij horen en is niets om je zorgen over te maken.
    Buikgriep is vervelend voor jou maar kan geen kwaad voor het kindje. Beterschap!

Mirjam

Deel Deze Pagina