Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke jongensnaam en nou vond ik gisteren op internet een hele aparte naam. Ik vond het in eerste instantie wel stoer, maar ik weet niet of ik er echt aan kan wennen. Dus, wat vinden jullie. De naam die ik vond is: Skye Geef jullie mening en eventueel je stem. Groetjes, Linda
Vind het nie zo mooi sorry... Maar volg vooral je hart het gaat om wat jij en je partner mooi vinden!
Nee, Skipp vind ik niks, en gewoon Kai ook niet. Ik wil juist een aparte naam. En dat is Skye in ieder geval wel. Wat benieuwd wat jullie er van vonden. Maar alle reacties zijn welkom. Groetjes, Linda
Ik zit met de naam Skai in mijn hoofd, maar dan voor een meisje ! Voor een jongen vind ik het niet zo leuk!
ik vind 'm ook leuk! weer eens wat anders, hou ik wel van. enne storm kan toch tegenwoordig ook? vind ik weer niet geweldig
Ik weet het niet. Niet raar, maar ook niet super mooi. Ik vind het bijvoorbeeld wel leuk dat het apart is, maar straks op school in de brugklas dan is hij ineens diegene die "de lucht " heet. Misschien kan dat in de randstad gewoon zijn. Net als bloem, vlinder, bikkel, beer, spijker en storm. Mijn vriend vond het een zweverige naam.
Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen, maar je moet vooral kiezen wat je zelf leuk vindt. Skye is trouwens een schiereiland in het noorden van Ierland. Erg mooi gebied. Groetjes Suusje