hoi dames, vandaag 1ste gyn. geweest was echt spannend. Zeker toen ze ons vertelde dat we geen 11 wk en 1dag zwanger waren maar 12wk en 1dag. dus 1wk verder. Prachtig om je kindje te zien en hartje te zien kloppen. Nu kunnne we echt gaan genieten, en a.s weekend gaan we het aan onze ouders vertellen A.s maandag gaan we vd nekplooimeting, heeft iemand gezien me leeftijd dit al een keer laten doen, voornamelijk de dames rond mijn leeftijd. en hoe was het. Ps heeft er iemand nog een tip ivm verstopping misschien een roosvicee drankje wat ik gelezen hebt bij angel eyes : Liefs winnie89
Hallo lieve allemaal, Ik lees dit topic en kan weer een beetje opgelucht ademhalen. Ik heb sinds mijn NOD mega last van min billen een gevoel alsof ik 8 uur lang op een houten stoel heb gezeten. Nu straalt het uit naar mijn heupen en mijn onderrug. Ik heb dit nog niet eerder gehad ook niet van mijn twee jongens. Ik heb in Aug een MK gehad dus ben nu als de dood dat het weer niet goed gaat en bij elk krampje denk ik dit gaat niet goed. Ik heb rommelige darmen en zeurende pijn in onderrug , liezen en heupen. Ik had de gyn al gebeld en die lachte me haast uit toen ik vroeg is dit bandenpijn. Nou zijn het zowiezo niet de aardigste artsen hier maar goed ik voelde me net een klein kind die terecht werd gewezen. Ik hoop dus dan maar dat dit idd bandenpijn is . liefs Jet
hai winnie89, Heb laatst gehoord dat als je last van verstoppingen hebt je 3 kiwi's op nuchtere maag moet eten. Je kan dan veel gemakkelijker naar de wc. en het is nog gezond ook Hoop dat je er iets aan hebt. Liefs. Hillegonda