Bandenpijn of iets anders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pickle, 27 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Sinds ik zwanger ben word ik elke nacht een keer wakker omdat ik moet plassen. De laatste tijd gaat dat gepaard met stekende pijn onderin mijn buik aan de zijkanten. Omdraaien en uit bed komen is dan een behoorlijk pijnlijke onderneming. (Tot hier komt het overeen met wat ik lees over bandenpijn)
    Als ik dan op de wc zit moet ik rustig ontspannen en vooral niet gaan 'persen' want dat doet ook pijn. Daarna is het ergste ook wel over en voel ik alleen nog wat lichte napijn. Hoort dit ook bij bandenpijn of zou het toch wat anders zijn (nieren)?

2. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heb het ook wat. Als ik dan naar t toilet ben geweest is het (bijna) weg. Dus lees ff mee.

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Dat had ik ook, een naar gevoel!! Ik heb het destijds aan mijn vk gevraagd. Zij legde het uit als volgt:
    Een volle blaas doet je baarmoeder ietsje van stand veranderen. Als je dan uitplast, kantelt je baarmoeder weer terug. Dit is misschien maar een paar millimeter, maar die voel je wel en dat kan een naar, zeurderig gevoel geven.
    Je hebt dit voornamelijk 's nachts, omdat je dan horizontaal hebt gelegen. De combinate van opstaan en uitplassen veroorzaakt het nare gevoel.
    Soms had ik echte kramp daarna, maar trok dit weg na een paar minuten in bed liggen weer weg.

Heel normaal dus ;)

Deel Deze Pagina