Bandenpijn of iets anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jennie72, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ik heb zo,n last van mijn zij aan beide kanten, dit heb ik nog nooit zo erg gevoelt wie herkend dit? het zit een beetje van onder in mijn buik en straalt door naar boven alsof ik een buikspiermarathon heb doorgelopen.
    Ik snap er niet veel van. Ik hoop niet dat mijn lichaam weer een loopje met mij neemt. jennie72

2. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Niemand?
    jennie72

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Had ik niet, sorry kan je niet helpen.

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi jammer maakt niet uit hoop op andere reacties
    bedankt jennie72 :D

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Je kan geen bandenpijn hebben nog als je niet eens weet of je al zwanger bent of niet ;)

Suces met afwachten tot je nod !

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Afwachten inderdaad....

7. Niet meer actief

ik vrees ook dat je gwoon moet wachten. Volgens mij zegt die pijn helemaal niks! Het kan, hoeft niet..

Als je er zo mee bezig bent, ga je natuurlijk ook steeds meer voelen hè!

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Bandenpijn?

Jennie toch...ten eerste is dat pas veel later in een EVT zwangerschap aan de orde en ten 2de...Je bent er echt echt veel te veel mee bezig...en zoals gups zegt...dan voel je idd ook echt van alles...

Meis zet je gedachte toch eens op wat anders...je maakt jezelf hardsatikke gek zo!

9. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Is het je eisprong niet, een beetje laat?

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Moeilijk he meis......maar Ninetje heeft gelijk......je maakt jezelf helemaal knotel zo... :cry:
    Ik begrijp je drommels goed hoor lieverd, maar je zit jezelf zo in de weg op deze manier.
    En zeg nou zelf......das toch geen gezonde weg om zwanger te worden?
    Probeer wat andere interesses uit te diepen...
    Ik bijvoorbeeld....ben me gaan storten op recepten zoeken op internet...ik kook heel graag en ben altijd in voor wat nieuws op tafel... :D
    Ik heb vrolijke gezichten aan tafel en het zet mijn gedachtes even op andere dingen...mooi toch? :D

Ik hoop dat jou dat ook lukt meis......

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik snap best dat t moeilijk is meiden...

Als je al zo lang bezig bent dan wil je zo graag dat je elk anders dan anders gevoel aangrijpt...

Maar wees eerlijk, het kan echt te ver gaan...en dan maak je de tijd tot het wel mag *lukken* tot een hel.

Als je hele leven bestaat uit aankomende eitjes, veel slijmverlies, aankomende ongie omdat je dat zo voelt, een paar dagen na je eitje en dan al heel erg sip gaat zijn...

Lijkt me dat je het dan voor jezelf en de mensen om je heen heel erg moeilijk maakt...

Ik weet wel dat ik wellicht makkelijk praten heb...ik bedoel zie banner...maar ik redeneer puur uit mijn nuchterheid...

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ninet...ik vind dat je gelijk hebt hoor meis..... ;)

13. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    HOi dames Ninetje dat is ook zo maar het was maar een vraag meer niet want het viel me op. Dus das alles. Ik post niet vaak meer dus ga ook zeker niet overral wat achter zoeken hoor. maar goed das meestal hier als je wat post zoek je overral wat achter nee hoor ik weet donders goed dta ik niet zwanger kan zijn omdat dit juist ene teken is van een naderende ongie dus jennie72

14. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Op verzoek van Jenny72 hierbij een slotje.

Deel Deze Pagina