Ben 26 weken zwanger van de derde en denk dat dit bandenpijn is maar toch ook weer anders. Kent iemand dit: Pijn in de liezen richting onderrug. Maar ook pijn in het schaambot aan de onderkant. Ik krijg ook soms een soort kramp in de onderbuik die weer afzakt. Of ik nu sta of zit maakt geen verschil. Ik krijg er ook harde buiken van, waardoor de baby het schijnbaar krap heeft en tegensputterd, sinds een paar dagen. Als de baby beweegt doet het nu ook pijn van binnen. Misschien heeft ie een groeispurt gehad. Want ik voel hem/haar opeens sterker. Allemaal vaag en een allegaartje van klachten. De verloskundige wijdt het aan vermoeidheid de dat iknmeer moet rusten. Maar hoe die je dat als er al twee rondlopen? Ik weer het even niet meer...
Tja ik ken het... heb er ook 2 rondlopen en morgen 28 weken zwanger EN flinke bekkeninstabiliteit en errug veel pijn. Zitten op een bureaustoel doet al pijn, liggen op zn zij doet zeer, lopen doet zeer... Maar rust nemen met 2 kindjes?? kan ze niet uitzetten ofzo De klachten die je noemt ken ik wel, idd bandenpijn en teveel gedaan. Misschien stoppen met werken? kindjes dagje (extra) wegbrengen? makkelijk gezegd ik weet het, maar ik ben ook gestopt met werken en 1 dag in de week zijn de kids weg en kan ik hele dag relaxen... succes...
Heel herkenbaar. Zo werken gaat gewoon niet meer. Het zit eraan te komen dat ik moet minderen of stoppen. Zouden mijn klachten ook met bekkeninstabiliteit te maken kunnen hebben? Het lijkt allemaal een beetje door elkaar te lopen.