32wk zwanger, vaak honger gevoel. (misselijk)

Discussie in 'Gezondheid' gestart door sab1988, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik zoek eigenlijk naar tips en herkenning.

Komt het jullie bekend voor dat je heel de dag wel zou kunnen eten?
    En dan niet perse honger honger gevoel maar meer wagenziek en trillerig gevoel..
    Voel me vaak door de dag heen en vooral s avonds misselijk en met eten gaat het dan wel iets beter, maar dus van hele korte duur.

Iemand tips adviezen?
    Alvast Bedankt!

2. mellowyellow

mellowyellow Actief lid

4 jan 2014
    117
    0
    0
    #2 mellowyellow, 28 mei 2014
    Laatst bewerkt: 28 mei 2014
    Dat heb ik ook, ben nog lang niet zo ver pas 13 weken maar ik elk uur wel wat om dat gevoel tegen te gaan.
    Geen tips behalve, kies gezonde dingen om te snaaien :D

Mijn eetschema van gisteren:

1 boterham met kaas
    cracker met pindakaas
    banaan
    1 boterham met hagelslag
    1 tomaat met een beetje zout
    1 cracker met kaas
    handje druiven
    1 appel
    3 dropjes
    1 waterijsje
    1 tomaat met een beetje zout
    Avondeten
    melk met een handje muesli
    1 appel

Voel me net een koe, graas de hele dag

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie. Vervelend is dat he :(
    Heb het inderdaad ook de eerste 15 weken gehad en daarna ging het beter!
    Maar nu terug dus.
    Mijn eerste was ook nog eens grote baby dus hopelijk heeft het niet teveel invloed.

4. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik heb dit ook de eerste 16 weken at ik alles wat los en vast zat en nu sinds ik 35 weken zwanger ben weer.
    Ik blijf eten en wordt er op een gegeven moment zo misselijk van :(

5. mellowyellow

mellowyellow Actief lid

4 jan 2014
    117
    0
    0
    Dit is mijn 3e kindje, bij de 2e ben ik 9 maanden aan het spugen geweest en 12 kg afgevallen tijdens de zwangerschap. Twee keer aanchet vochtinfuus gehangen. Dit helpt me relativeren. Maar leuk is het niet :(

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Je kan de groei van je kind alleen maar negatief beïnvloeden. Je hebt geen invloed op een te zwaar kind, mits je zelf gezond bent natuurlijk.

Als je gewoon gezond eet en leeft en je hebt een groot/zwaar kind, dan betekend dat dat je kind het goed bij je heeft gehad!
    Heb je een te klein kind, dan heeft je kind het niet goed bij je gehad en dat kan verschillende oorzaken hebben.

Voorbeeldje:

Als je elke dag patat eet, heeft dat een negatieve invloed op je kind, in de zin van: Jij krijgt te weinig voedingsstoffen binnen, en daardoor je kind ook. Het zal dan eerder te klein zijn dan te groot. Ook al vliegen de kilo's er aan bij jou.

Eet je gewoon gezond, dus minimaal 5 boterhammen, dan krijg jij genoeg voedingsstoffen binnen en je kindje dus ook, waardoor het lekker kan groeien. Je kind is dan op een normaal gewicht (wat weer afhankelijk is van jou en je man wat normaal is), is lekker beweeglijk in je buik en een vrolijke baby.

EN hoe ik dit weet? Heb namelijk afgelopen maandag precies dezelfde vraag gesteld aan mijn gynaecoloog. Dit kindje is ook geen kleintje, maar "normaal" qua gewicht geschat, dus minimaal 7 pond.
    Mijn oudste was ook 7 pond, maar de jongste 8.6.

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Bedankt voor je heldere antwoord! Precies wat ik me afvroeg 😊

Deel Deze Pagina