Hoi, sinds 2 weken eet ik 's morgens in bed rustig een heel licht ontbijtje, om te voorkomen dat alles er uit komt. Ik heb dan nog wel vlagen van misselijkheid gedurende de ochtend, maar het bleef prima binnen. ('s middags gaat het beter, en aan het einde van de middag begint het weer, ook al eet ik gedurende de dag kleine beetjes). Aan het begin van de week had ik iets meer haast waardoor ik sneller dan de dagen ervoor opstond (15 minuten over ontbijtje in bed gedaan ipv 30), waardoor het er 10 minuten later uit kwam. Vanmorgen heb ik heel rustig gedaan: ik heb een licht ontbijtje gegeten verspreid over meer dan een half uur. Toen ik opstond kwam het er alsnog allemaal uit Ik drink gedurende dag af en toe gemberthee, maar 's morgens werkt drinken in het eerste uur na wakker worden alleen maar als een trigger voor misselijkheid, dus dat helpt helaas niet. Hebben jullie nog tips om de ochtend makkelijker te laten verlopen? Bedankt!
In het begin heb ik het idee gehad dat gemberpillen hielpen (ik was dan ook de hele dag misselijk/overgeven). Toen dit alleen maar s ochtends werd heb ik me hier gewoon aan overgegeven (letterlijk), het eruit gegooid en door gegaan met de dag. Sterkte en natuurlijk gefeliciteerd!
Bij mij hielp helaas niks.. Nou ja alleen spugen. En dan vond ik spugen met alleen wat water/thee op minder vervelend dan met ontbijt. Dus ik triggerde het spugen juist door te drinken 's ochtends. Dan voelde ik me de rest van de dag nl veel beter dan als ik 's ochtends alles uit de kast trok om niet te spugen. Dan bleef ik de hele dag kokhalzen/ spugen en misselijk. T spugen hield vanzelf op rond 30 weken Succes, misselijkheid en spugen is zo vervelend!
Misschien moet ik me er uiteindelijk inderdaad maar aan 'overgeven' , al hoop ik nog een wondermiddeltje te ontdekken. Maar inderdaad: als het er toch uit moet, dan is alleen drinken eruit gooien minder erg dan vast voedsel. Ik hoop wel dat het eerder stopt dan 30 weken! Pff... dan duurt me toch te lang, maar helaas heb je dat niet voor het kiezen.
Ik ben sinds een week extreem aan het overgeven. Ik hou niks binnen. Ik ben naar de huisarts gegaan en heb emefesema ofzoiets gekregen. Dit zijn zetpillen en op 1zetpil kan ik vier uur vooruit zonder over te geven. Alles wat je eet wordt je nog steeds misselijk van, maar het blijft binnen en lijkt wat te zakken. Gelijk een herhaal recept vragen, als je er een per dag neemt, is de misselijkheid te overzien! Je hebt van Vsm ook iets tegen de misselijkheid.
Hoi dames, Ik geef sinds vandaag ook alleen maar over, hou echt niets binnen!! Dan te bedenken dat het wel tot 30 WK's kan duren of langer!! Pff maar ja het is uiteindelijk voor een goed doel!!
Bij de meesten is het na de eerste 12-16wk minder hoor! Ik heb er nu nauwelijks last meer van, tenzij ik honger heb en niet op tijd eet
Bij mij hielp helaas ook niets, heb nu voor het eerst een hele week niet gespuugd Feestje!! Maar had er vooral last van bij slaapgebrek en als ik teveel at 's ochtends. Eerst een cracker en een beetje water, en dan een half uur later pas ontbijten hielp nog enigszins. Het grote voordeel is dat je wel 2x kan ontbijten Het hoort er ook gewoon een beetje bij eigenlijk..