Mijn vriendin is al 10 dagen over tijd en heeft alle symptomen (misselijk,duizelig, rommelende darmen, grotere cupmaat, erg vermoeid etc) Urinetesten en bloedtest negatief Wie kan ons helpen? We zijn echt radeloos!!
Heel vervelend. Vooral als ook de bloedtest negatief is. Heeft je vriendin dit vaker gehad? Wat vindt de huisarts hiervan? Het kan PMS zijn, maar hoeft niet!
Heeft ze een regelmatige cyclus? Weet je al zeker dat ze over tijd is? Het kan zijn dat het eitje wat later dan normaal is?
Ik heb dat ook een keer gehad, heb onregelmatige cyclussen gehad maar de langste was zo'n 40 dagen. Ik ging er ook 1 keer flink overheen en voelde werkelijk van alles maar elke test bleef negatief, uiteindelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts en 2 dagen voordat ik moest gaan op cyclusdag 60 werd ik dus ongesteld! Ik snapte er werkelijk niks van want dacht echt wel zwanger te zijn maar helaas kan je lichaam je goed voor de gek houden
In augustus was ze net gestopt met de pil en had ze dezelfde symptomen: Mijn vriendin is nu al 4 weken gestopt met de pil, ze heeft nu allemaal vage klachten Komt dit door een zwangerschap of door het stoppen met de pil? Klachten zijn: Hoofdpijn Rommelende darmen Lage baarmoeder Moeheid Slecht humeur Nog niet ongesteld (al 2 weken geleden moeten worden) Gele afscheiding Wie helpt ons?? Als 3 testen gedaan nog steeds niks!!! Toen was ze ook niet zwanger. Symptomen zeggen helaas niks. Veel vrouwen blijken in de ronde dat ze zwanger zijn, juist opeens geen bijzondere opvallende symptomen te hebben. Een bloedtest kan eerder HCG opsporen dan een urinetest. Op dit moment is ze dus helaas nog niet zwanger. Ze is dus net zo'n 5 maandjes gestopt met de pil. Helaas kan het wel tot een jaar na pilstop duren totdat je cyclus genormaliseerd is. Sommige vrouwen hebben na pilstop direct weer een keurige cyclus van 28 dagen, waarna na 3 cyclussen hun cyclus alsnog op hol slaat en ze opeens een hele lange cyclus hebben. Ik vermoed in jullie geval dus helaas dat het nog steeds met het, zoals dat heet, ontpillen te maken heeft. Hoop dat jullie gauw een positieve zwangerschapstest in handen mogen hebben!
Ik had 2 jaar lang elke mogelijke symptoom elke cyclus zelfs aders zichtbaar op m'n borsten, cupmaat groter etc en de ronde dat ik zwanger was nergens last van. Na je ei zorgt het progesteron hormoon voor veel kwaaltjes die hetzelfde kunnen zijn bij een zwangerschap. Snap niet waarom je al zo snel een bloedtest hebt kunnen krijgen maar als die negatief is ben je echt niet zwanger helaas.
Ik heb ook echt alle denkbare kwaaltjes gehad..in de rondes dat ik niet zwanger was. De 3 x dat ik zwanger was totaal nergens last van, dus ook helemaal verbaasd!