Ik voel pas sinds ruim 2 weken echt duidelijk mijn kindje bewegen. Dat is misschien niet heel vroeg, maar heeft mede te maken met de placenta die voor ligt misschien? Het maakt ook niet uit, ik vind het heel fijn dat ik het nu wel dagelijks een keer (en meestal vaker) verneem als het kindje beweegt! Nu zit ik met smart te wachten tot je dit ook aan de buitenkant van de buik kunt voelen. Wanneer was dit voor jullie? En maakt het ook verschil of je heel slank bent of iets minder zeg maar Ik hoor het graag
Ik heb niet veel buikvet en mijn man kon ongeveer 2/3 weken na mij de baby voelen. De 2e voelde ik duidelijk met 18 weken en mijn man rond de 20/21 weken. Ligt ook een beetje of je een druk kindje hebt met krachtige bewegingen. Dit kindje schopt minder hard dan de 1e en woelt meer. De 1e voelde ik daardoor eerder dan de 2e en dat terwijl toen de placenta aan de voorzijde lag en nu aan de achterzijde. Ook mijn man kon het toen eerder voelen.
Ik kon de baby zelf met 16 weken al goed voelen, mijn man heeft t met 20 weken kunnen voelen vanaf de buitenkant...
Fijn he als je de kleine voelt. Geniet er van! HIer is het aan de buitenkant te voelen. Vanaf week 15 voelde ik het zelf vanaf week 16 voelde mijn vriend het ook. (kleine plopjes) Nu zie ik het zelfs mijn buik bewegen, heel leuk om te zien! de bewegingen worden steeds harder. Ik ben zelf slank maar niet heel dun, eigenlijk gewoon. Placenta ligt achter dat scheelt ook.
Mijn placenta ligt voor. Ik voel de baby al dagelijks sinds week 14 (heel uitzonderlijk geloof ik bij n placenta voor) maar mijn vriend heeft nog steeds niets kunnen voelen, de pechvogel.
Mijn man heeft mijn dochter met 19 weken gevoeld. Ik van binnen met 16/17 voor het eerst, met de hand van buiten met 18. Ik had de placenta toen ook voor. Nu eerder - met 13,5 van binnen, met 16 van buiten met de hand. Maar nu ligt de placenta ook hoog en niet voor. Ik ben slank, vooral op de buik eigenlijk, denk dat dat wel helpt. Dat wil zeggen: de vk zegt altijd dat ze zo makkelijk kan voelen waar de bm zit omdat er geen laagje op zit behalve spier. Ik heb mijn man nu nog niet laten voelen - dan moet hij toch een tijdje zitten om te wachten tot er weer geschopt wordt, daar komen we wat minder aan toe nu
Hier ook de placenta voor en heeft ook heel lang geduurd voordat manlief hem kon voelen. ik merkte op een gegeven moment wel dat als ik op mijn ene zij lag de kleine ging trappen in mijn andere zij en toen ging mijn man zijn hand op die zij leggen als we in bed lagen. misschien werkt dat bij jullie ook wel......
Hier ook placenta aan de voorkant. Heb druk kindje en mijn partner heeft zo rond de 20 weken haar gevoeld.
Ik heb de placenta aan de achterkant en ik voelde ons meisje voor het eerst met 20 weken. Mijn vriend heeft haar nog maar 1x goed gevoeld terwijl hij toch regelmatig zijn handen op mijn buik heeft. Zelfs als ik denk dat ze bewegelijk is, voelt hij haar niet. Best raar toch???
Bij mij ligt de placenta achter. Ik voelde mijn meisje met 19 weken en mijn man voelde haar een week later. Maar dat was ook omdat ik elke keer als ik haar voelde hem erop attend maakte, maar daarna was er natuurlijk niets meer te voelen...
bij mij stopte de kleine altijd met schoppen zodra mijn vriend zijn hand erop legde, pas achter in de 20 weken voelde hij het echt en nu steeds als hij al een arm om me heen slaat in bed begint de kleine te trappelen
Ik heb de placenta achter en wel een flink buiklapje. Voel zelf de beeb af en aan vanaf week 14. Schijnt vroeg te zijn voor een eerste. Op oudejaarsavond voor het eerst zelf aan de buitenkant gevoeld, toen was ik bijna 19 weken. Een week later heeft hubby hem ook gevoeld. Wat ik wel merk is dat er dagen zijn dat de beeb de hele dag door bezig is en op sommige dagen voel ik hem bijna niet, buiten af en toe een tikje.
bij mijn oudste voelde mn vriend het met ongeveer 19-20 weken en met de jongste met 17 weken... nu bij deze nog niet gevoeld, maar ik voel de kleine zelf ook minder hard en duidelijk, dus mssn een voorliggende placenta?
Hmm.. Ik ben dus niet gek Ik denk dat ik mijn kleine al vanaf de 17 weken voel en voelde het van de week ook een keer aan de buitenkant! Maar ik dacht dat dat veel te vroeg was en dus niet kon..! Maar zoals ik het hier lees zou het dus best kunnen?
hoi ik voelde ons kindje rond de 22 weken placnta voor. mijn man voelde het precies op 23 weken. Hij ligt iedere ochtend op mijn buik met zijn hoofd. toen lag hij elke dag af te wachten of hij iets zou voelen. Uiteindelijk kreeg hij z,n stomp op zijn wang die ochtend dat hij opsprong van de schrik hihi en maar roepen o wat, het stopmt zo hard!! Met van die grote ogen. Duurde even voor hij weer durfde te gaan liggen zo bijzonder vond hij het. groetjes paula
Mijn vriend voelde het nog eerder dan ik haha, ik lag te slapen en hij had zijn hand op mijn buik, en hij voelde een tikje zeg maar, dat was met 19 weken.