Even benieuwd.... Ons mannetje is gemaakt tijdens een rugzakvakantie in Maleisie op het laatste bountyeiland waar we waren......... Terug in het vliegtuig dacht ik nog: niet teveel turbulentie aub en bij jullie?
Haha gewoon in bed Wel had ik na de tijd het idee "dit zou het wel eens kunnen worden..." Ik weet nog dat we naast elkaar lagen en dat we elkaars hand pakten en een poosje hand in hand op onze rug hebben gelegen. Het was twee dagen voor mn verwacht eisprong, en daarna hebben we het pas een dikke week later nog eens gedaan, dus het zou die keer geweest moeten zijn! Vind het heel bijzonder dat we het allebei zo bewust mee hebben gemaakt
Al mijn kindjes zijn op de bank verwekt en de kleine in mijn buik ook. En niet dat ik het regelmatig op de bank doe, of dat het dezelfde bank is. De keren dat ik het op de bank heb gedaan, werd ik zwanger. Dus na deze zwangerschap doe ik het nooit meer op de bank. In der loop van tijd hebben we verschillende banken gehad. Ook zijn de eerste 4 kids van mijn ex en deze zwangerschap van mijn huidige partner.
De eerste toen we bij mijn moeder waren in Almelo op de zolder. En deze uk is gemaakt in Centerparcs Heilbagsee, daar had ik mijn positieve ovulatietest op 25-4
In ons eigen bed. En daar zijn ze ook geboren. Van de eerste wist ik wel dat hij onderweg zou kunnen zijn toen we op vakantie waren. Was zomaar ineens overtijd, in Ierland. Heb pas thuis een zwangerschapstest gedaan, een hele week na NOD.
1e heel gepland in bed waren al 2,5 jaar bezig. 2e onder de douche (was niet helemaal de bedoeling) beide gemaakt rond oud en nieuw