Eerste symptomen: tintelende buik?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dahlia, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dag dames,

ik kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik zwanger ben.
    Maar ik ben vandaag al 5 dagen overtijd en ik voel me anders als anders. Een week geleden had ik heel veel slijmverlies (normaal heb ik dat nooit kort voor mijn NOD) en zondagmorgen had ik menstruatie-achtige krampen in mijn buik, zonder dat er daarna bloed door brak, wat ik normaal wel heb bij die krampen.

Nu voel ik me sinds vandaag een beetje misselijk en heb ik wat gerommel in mijn darmen en voel ik ook een soort getintel in mijn buik, een beetje achter mijn navel. dit gevoel ken ik helemaal niet.

Hebben jullie aan het begin van je zwangerschap ook een raar gevoel gehad in je darmen en een soort getintel?

Oja.... heb maandagavond en gisteravond negatief getest. Maar het kan natuurlijk zijn dat er nog niet zoveel HCG in mijn lichaam zit, dus de negatieve testen hoeven nog niks te zeggen.

Als jullie mijn verhaal zo horen, wat zeggen jullie dan?

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Spannend meis! heb je je langste cyclus aangehouden met je banner? of is het je kortste cyclus?
    kan idd zijn dat je hcg waarde nog niet zo hoog is ( verklaarbaar als je eitje dus later is geweest.. )
    misschien kan HA een testje voor je doen ( bloedtest ofzo.. )

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Spannend hoor! Toen ik zwanger was had ik echt veel jeuk aan mijn buik, wat ik normaal niet herkende.
    Ik krabde me een ongeluk!

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ben benieuwd of ik zwanger ben. Zit nu op dag 6 overtijd.

Ik heb 31 dagen aangehouden. Als je naar mijn banner kijkt zie je dat het menstruatiecyclus steeds minder werd in dagen. Maar het kan natuurlijk zijn dat het deze maand weer wat meer dagen was als 31. Maar ik zit nu al op dag 37, en 38 was het hoogste.....

Vanmiddag doen we weer een test. Als die negatief is dan doen we het morgen met de eerste ochtendurine. Spannend hier dus nog steeds....

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

12:15. Test negatief!!!!!

Morgenochtend maar weer proberen met ochtendurine.

6. THbaby

THbaby Niet meer actief

hee!

dat tintelende gevoel had ik ook toen ik zwanger was. dat voelde zo apart!
    hoop dat je morgen met ochtend urine positief test!!

succes!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok, ik hoop dat het bij mij dan ook echt een zwangerschap is. Maar vandaag voel ik het weer niet.

@ Daphneenestelle, je kunt het inderdaad omschrijven als een soort plopjes. Dat heb je goed uitgelegd, haha.
    Maar vandaag dus niet.

Ik hoop voor jullie ook dat jullie gauw zwanger raken dames.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ wwonder09, heb jij trouwens ook al een test gedaan? Zie dat je over tijd bent.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Vandaag 8:00 ---> Weer (!!!!!!!!!) een negatieve test.

Deel Deze Pagina