Is dit een teken?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beepje, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Dag meiden,

Ik heb net iets geks meegemaakt en wilde dit even delen. Ik heb vandaag vrij en door het slechte weer geen zin om iets te gaan doen. Dus heb ik vanmiddag een filmpje gekeken die ik een tijdje geleden had opgenomen. Toen ik de film startte zag ik dat ie 3,5 uur duurde wat mij wel vrij lang leek. Nou uiteindelijk de film afgekeken en t was een echte leuke chick feel good movie! Ik zag dat er dus na de film nog een uur was opgenomen. Vreemd want dat had ik niet ingesteld. Dus dat programma begint te lopen en ik zet het af en wil de film wissen omdat ik dat altijd meteen doe. Ineens merkte ik dus dat het programma erna ging over een vrouw die net zwanger was dus ik denk zet het maar weer eens aan, even nieuwsgierig wat er verder ging gebeuren.

Het ging dus over een koppel dat al vijf jaar lang aan het proberen was en ze nu misschien over gingen op adopteren omdat het niet lukte. Uiteindelijk was de vrouw van het koppel wel zwanger geworden, inmiddels al bijna 3 maanden, maar haar man wist nog van niets. Hoe ze dat geheim heeft kunnen houden met alle bezoeken aan de gyn en echo's geen idee! Ze had het programma Mobbed ingeschakeld om haar man te verrassen met het nieuws van de zwangerschap door middel van een flashmob. Bij de uitvoering ging het bijna mis maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen!!! Ik heb echt met tranen in mijn ogen zitten kijken zo emotioneel werd ik ervan Wat een manier om je man te verrassen! Echt ultiem vind ik.

Wij zijn zelf nl ook al een dik jaar aan het proberen dus kon me iets bij die emoties voorstellen. Ik vond het alleen vreemd dat dit programma er nog extra bij stond..... heb nu een gevoel dat het een teken is?!? Mijn NOD is volgende week donderdag, het kan nog alle kanten op dus. Maar ik heb gemerkt dat ik de koelkast zowat geplunderd heb vandaag en superveel zin chocolade heb en snel emotioneel nu.....

Het hoeft ook niet altijd wat te zeggen, maar willen jullie met mij mee hopen?!?

2. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Ik hoooo het voor je , elke maand kan het raak zijn ik duim voor je

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik geloof niet in tekens, maar ik hoop wel met je mee!

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik hoop het zo voor je beepje. Het is jullie zo gegund ;)

5. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Het had zo moeten zijn.. :)
    Ik hoop het voor je! Veel geluk!

6. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

vast het lot dat je dat moest zien :) hopelijk is het raak meid :)

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik heb het programma nog niet gewist. Zal ik het mijn man laten zien? Een flashmob zal ik toch niet kunnen organiseren hihi....

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik hoop het heel hard voor je, maar probeer je er niet teveel op in te stellen (ook al is dat heel moeilijk)

9. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Nee weet ik, maar vond t wel grappig!

10. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3