Hallo, Ik zit nu op dag 5dpo, en heb hetzelfde gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Zere rug en weeïg gevoel in de buik. Vind het wel erg vroeg voor deze klachten... Normaal heb ik dat een dag hooguit 2 voordat ik ongesteld moet worden. Maar of dit ook bij een mogelijke innesteling kan horen??? Iemand dit ook gehad?
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een ferme steek in mijn onderbuik gevoeld..zo erg dat ik hem weg moest zuchten. De twee zwangerschap of mss was het de 3de ook wel heb ik ongikrampen gehad van dag 4 t/m dag 6 De andere zwangerschappen heb ik helemaal niks gevoeld volgens mij, of het gewoon niet herkent.
Ik heb 3x de innesteling gevoeld. Dat voelde als felle scherpe steekjes links in mijn onderbuik. Dan lag ik soms ook echt met pijn op de bank. Paar dagen geleden had ik diezelfde pijn weer alleen dan rechts.. Ik heb alleen geen idee of dat een innesteling was of toch wat anders.
Geen idee of het van de innesteling kwam, maar bij m'n miskraam en de zwangerschap van m'n dochter op 7dpo enorme steken gevoeld in m'n onderrug.
Dit schreef ik vorig jaar op de avond van de innesteling in mijn 'cyclus dagboek': "Redelijk erge (menstruatie-)kramp met uitstraling naar linker bovenbeen, koud, erg zere borsten, hoofdpijn, 3 druppels bloedverlies"
7/8 dpo beide dagen continue spierpijn in onderbuik. Als ik reikte of bukte voor iets was t vervelend. Zelfs een vriendin sms had jij dit ook? Nee? Oh dan is t niks Toen op dag 10/11 verloor ik na de plasjes bruine afscheiding bij de urine. Dacht nu word ik ongesteld. Toch niet 😳 Verder geen symptomen toen ik positief testte...
Ik had een enorme pijnlijke steek waar ik wakker van werd. Het deed zelfs zo'n pijn dat ik gelijk dacht dat mijn blaasontsteking terug was.
Ik had ook de bekende steek zoals hierboven wordt verteld en wat krampjes terwijl ik dan nog anderhalve week tot aan nod moest.. en bij 1 drupjes bloedverlies ook..