Goedenavond, Zoals de titel het al zegt: Morgen heb ik mijn eerste afspraak bij de acupunctuur. wat kan ik verwachten? kan mijn partner mee? welke vragen worden gesteld? wie heeft ervaring hiermee en uiteindelijk zwanger geworden? Ik vind het super spannend.
Tijdens mijn intakegesprek wilde ze gewoon wat standaard dingen weten: welke leeftijd voor het eerst ongesteld, hoe lang anticonceptie gebruikt, wat vragen over je ontlasting en urine, of je last hebt van bepaalde symptomen voor je menstruatie. Ook kreeg ik een pols en tong onderzoek. Met pols onderzoek voelde ze alleen of ze een energie baan kon vinden. Tong onderzoek stelde ook niet voor: lekker ongegeneerd je tong uit steken tegen een onbekende 😜. Alles werd erg goed uitgelegd en ik mocht zelf beslissen of ze gelijk wat naalden ging zetten. Vorige cyclus Hebben we behoorlijk kunnen verkorten naar maar 35 dagen. Nu zit ik weer op 40 dagen, donderdag gaan we mn menstruatie weer proberen op te wekken.
Sorry voor late reactie maar zoals jij beschreef.. Ik had een intake ze stelde vragen, pols gevoeld en moest mij tong laten zien. Hahah Ze gaat eerste rode leger opwekken, dat houd ze vast en dan gaan we met zwangerschap behandeling beginnen. Ze vertelde dat ik koude baarmoeder heb (NOOIT van gehoord) Ik kreeg naalden op mijn hoofd, voorhoofd, 1 tussen de borsten, 2 op de baarmoeder(het deed enorm pijn) 2 op beide enkels. Ik moest 1 uur blijven liggen.. Na 1 uur haalde ze alles deruit en met een grote naald prikte ze de achterkant van de baarmoeder. Dat deed enorm veel pijn.. Mijn pijngrens is hoog maar dit kon ik niet aan. Advies: geen koude eten of drinken, stoppen met tarwekiem pillen en granaatappelsap pillen, geen PITTIG eten... Ze zei dat ik na behandeling moe zou zijn.. Nou, ik kon overal in slaap vallen, gisteren sliep ik van 20uur tot vandaag 12uur. Ik kon niet op me buik slapen en meer dan 10 keer geplast. Ik ben nu nog steeds moe..... Maar... Ik merk de resultaat nu al.. Eindelijk na maanden vaginaleslijm verlies. Hoe gaat het bij jou? Hoe lang na de behandeling heb je resultaat gezien?
ik had ook keurig na een week na de eerste behandeling mn menstruatie. Ook ik had een te koude baarmoeder deze temperatuur ging al vrij snel omhoog. Die diepere naalden in mn baarmoeder heeft ze bij mij niet gedaan. De cyclus daarna was goed, mooie temperaturen, goede eisprong, maar helaas geen innesteling. Ik ben net weer terug, Deze cyclus was redelijk goed qua temperatuur, tot week na eisprong, daarna werd het waardeloos. Ze heeft nu geprikt op lever en milt functie. De bloedtoevoer was niet goed en daardoor kwam mijn menstruatie niet. Als het goed is moet er nu binnen 5 dagen een menstruatie op gang komen. Mn lijstje met bloedvoedende producten kan ik gewoon nog blijven gebruiken. Moet jij ook elke dag rodenbieten sap drinken??