Ik heb zojuist via de zoekfunctie al allerlei leuke ideen gelezen over hoe te vertellen aan (schoon)ouders dat je samen een kindje verwacht. Maar ik zit een beetje te dubben: mijn vriend heeft al een dochter van 19, gisteravond aan de telefoon heeft ze aangegeven dat ze het wel errug leuk zou vinden om een broertje of zusje te krijgen.... vriendlief heeft haar maar in de waan gelaten dat we daar helemaaaaal niet mee bezig zijn Mja... ben nu bijna 11 weken ver en zoek dus nog een erg originele manier om aan mn stiefdochter (brrr... wat een woord) te gaan vertellen dat ze grote zus wordt. Een idee heb ik al: vriendlief heeft een weddenschap gesloten met haar... als ik volgende maand zwanger ben, kost het haar 100,=. Dus evt een "factuur" sturen met het verzoek dat geld aan ons over te maken. Maar dat vind ik nu nog wat "zozo"
Nodig ze gezellig uit op de koffie en als ze dan lekker zitten loop je de kamer in en meet schaal beschuit met muisjes
Leuk idee hoor die factuur. Wij hebben het aan mijn moeder verteld toen wij bij haar op de koffie gingen. Ik had gezegd dat ik zelf iets gebakken had en dus iets lekkers had voor bij de koffie.... Toen ze het trommeltje open deed, zat er een beschuit met blauwe muisjes en een beschuit met rose muisjes in... Het was meteen duidelijk!
haha wij hadden het ook zo afgesproken dat ouders en schoonouders zouden komen "dineren" en dat ze dan als voorgerecht beschuit met muisjes kregen... jammer genoeg is het bij ons even anders gelopen. na een positieve test waren we zo blij dat we ze maar gelijk gebeld hebben en het verteld hebben factuur is ook wel leuk. je kan zelf iets leuks maken bv omschrijven: Broetje of zusje en dan prijs: 100euro... ik zou alleen wel in kleine lettertjes erbij zetten dat ze voor die 100euro alleen maar de pampers mag verschonen en een flesje mag geven Stel je voor dat ze zegt, ik heb een contract, ik heb hem gekocht voor 100 euro dus neem hem lekker mee naar huis
ik heb aan de opa's en oma's een boekje gegeven van Nijntje genaamd "opa en oma pluis" je hebt ook nog een boekje van Nijntje met iets van "Nijntje gaat uit logeren" en iets over dat Nijntje een zusje/broertje krijgt of zoiets... ik vond het erg leuk om het op deze manier te laten weten! hebben ze straks ook nog wat aan dat boekje
Hallo, Ik had een foto lijstje met onze foto erin en de tekst: Je kunt me nog niet horen, Je kunt me nog niet zien, Rond 20 september wordt ik pas geboren, Mag ik dan in dit fotolijstje misschien? Misschien is dit een idee? Liefs Kim
Nou we hebben haar vandaag maar gewoon opgebeld. Vriendlief zei dat ie nog even belde om zn rekeningnummer door te geven Maar dit was ook meer omdat we het gisteren onverwacht toch aan mn ouders hebben verteld en vandaag aan schoonma.... ja dan moet eerst ook (stief)dochter op de hoogte zijn.... anders ist ook zo lullig
zo kan het dan ook loopt soms anders dan he, wij hebben het de vorige keer gedaan met een taart met de eerste echo erop en gingen o dek offie bij schoonouders. mijn ouders wisten het de dag ervoor daar hadden we tompoucen meegenomen en er muisjes op gedaan en ze eerst allebei een kado gegeven mijn ma slabbetjes en mijn pa een bouwtekening voor een hobbelharley nou toen wisten ze al genoeg. hihihi voor de eventuele volgende keer moeten we ook nog wat zoeken want wil wel wat orgineels vind gewoon vertellen niet leuk. we hebben toen trouwens onze broers en zussie opgebeld en gezegd hai ome ... of hai tante .... toen wisten ze genoeg hihihi
ik vind hem wel goed. voor peet oom en peet tant haden we een slabber met wil jij mij peettante zijn. en een gedichte en voor oma en opa s een romper met hoera jullie worden opa en oma en dan roze en blauw om en om. ik had ook gelezen de echo foto op gebakje laten maken is ook leuk. succes en gefeliciteerd