Hoi allemaal.. lees in allerlei boeken dat je met 28 weken de kleine 6X per uur moet voelen (na het avondeten).. En dat je met 26 weken goed moet opletten of ze niet minder gaan bewegen.. ben nu zelf 26 weken en voel mijn kleintje bijna elk uur wel een keertje en 's avonds wordt ze wel iets drukker.. heb placenta trouwens voor liggen.. Maar moet ik nou echt volledig in de stress schieten als ik haar een paar uur niet voel? als ik veel loop slaapt mijn meid volgens mij veel meer en dan voel ik haar niet elk uur.. 's avonds viert ze dan feest, maar soms loop ik wel een beetje te tikken om haar wakker te maken.. Mijn gyn waarschuwde me ook dat er dagen tussen zitten waarop ze rustiger zal zijn en dat ik me dan niet druk moet maken.. Hoe ervaren jullie dit? hebben jullie ook wel eens zo'n paniekmomentje omdat je de kleine een tijdje niet hebt gevoelt? groetjes!!
Hier heeft ze ook zo haar drukte uurtjes... Ze beweegt best veel gelukkig... Vooral als ik wil gaan slapen wordt ze druk zodat ik niet kan slapen.... Maar ik voel haar ook wel eens wat minder hoor maar echt druk maak ik me er niet om...
Je hoeft je kleine echt niet 6 keer per uur te voelen. Zo vaak voel ik die van mij nooit. Mijn verloskundige heeft mij gezegd dat je iedere dag leven moet voelen. Als je aan het einde van de dag geen leven heb gevoeld, moet je bellen. Paar weken geleden heb ik zelfs een dag gehad dat ik de kleine 13 uur niet gevoeld had. Toen was ik wel wat ongerust en net dat ik wilde bellen, werd die actief. Dus vanaf 28 weken moet je gewoon iedere dag leven voelen en of dat nu 2 keer of 10 keer per dag is, als je het maar voelt.