hoeveel bloedverlies

Discussion in 'Eerste symptomen' started by gvd, Aug 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gvd

gvd Lid

Aug 21, 2006
    5
    0
    0
    hallo

ik ben al een enkele dagen overtijd. Tot gisteren en kreeg ik bloedverlies twee druppels vandaag weer enkele druppels. Wat moet ik daarvan denken. Zwanger, niet zwanger? mij menstruatie heeft altijd de tijd nodig om door te komen. Maar nooit zolang. Heb van de week al een test gedaan en die was negatief. maar het was voor de bloeding. Zopu het innestelingsbloeding zijn? Zou ik nu wel positeif testen? Kan iemand mij hier meehelpen. Heb een test liggen van kruidvat is deze betrouwbaar?
    help mij met deze zenuwen.

2. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Het kan idd een innestelingsbloeding zijn. Ik zou dus nog even wachten om te kijken of het doorzet. De test van het Kruidvat is heel betrouwbaar en werkt snel!

3. gvd

gvd Lid

Aug 21, 2006
    5
    0
    0
    ik hoop het, wanneer denk je dat ik best nog eens zou testen. hoelang is normaal voor innestelingbloeding 2 dagen?

4. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Denk dat dat een beetje verschilt per persoon. Ik verloor 's avonds wat helderrood bloed. En 's ochtends nog wat bruinverlies. Toen was het over.

Ik heb getest toen ik een week overtijd was. Dan is de kans het grootst dat er genoeg hcg hormoon wordt aangemaakt en de test dus duidelijk is. Maar in principe kun je vanaf nu elke dag testen.

Ga voor je duimen!!!

5. gvd

gvd Lid

Aug 21, 2006
    5
    0
    0
    heb bloed laten trekken maar ik denk dat het negatief zal zijn omdat ik nu later heel veel bloedverlies heb gekregen en veel buikpijn. De test heb ik nog gedaan en die gaf wel blauwe verkleuring af. Afwachten

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dat snap ik niet, blauwe verkleuring?

wil dat zeggen licht positief?
    ( weet nml niet hoe kruitvat testen werken :) )

7. gvd

gvd Lid

Aug 21, 2006
    5
    0
    0
    ja van de zwangerschapstest. dit wel enkele uren later na 4 minuten was ik niet zwanger na twee uren zou ik volgens de test wel zwanger moeten zijn

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Volgens mij staat er in de gebruiksaanwijzing dat het resultaat na een paar uur anders kan zijn dan de werkelijkheid.
    En dat het na een paar uur dus niet zoveel meer zegt.

Maar... ik zou even de handleiding erbij pakken
    Dan weet je het zeker

Share This Page