onze meid is nu 2 jaar en 3 mnd. en klein beetje onverwachts maar zo erg gewenst weer zwanger van nr 2! we dachten dat 1 van mn eileiders t niet goed deed.ik had zo'n last van mn buik en werdt maar eens in de 2 mnd ongesteld en dan maar 3 dagen ongeveer.en we zouden al haast een nieuwe afspraak maken bij de gyn. voor een extra onderzoek. maar we hadden nog testen in de kast liggen.en t was alweer ff geleden dat ik ong. was.dus ff testen.... en ja hoor....en hoe je dan staat te trillen....echt bizar.... t eerste wat er door je hoofd gaat... ben ik/zijn we echt aan toe? wil ik dit echt? hoe gaan we dat doen met kamertje? ????????????? en na een uurtje samen te huilen en elkaar aan te kijken... zijn we ervan overtuigd.....JA...dit willen we echt we zijn er aantoe,en die ruimte lossen we wel op.... je kunt t steeds wel uitstellen maar als je weet dat je t toch allemaal graag nog n keer wilt...kan t maar beter onverwachts komen..dan dat ik me er zo op vastpin,en t niet lukt e.d. ik heb altijd gezegd "ik wil als t me gegund is 2 kinderen,en voor mn 30e..." nou ik wordt in okt. 30 en in begin nov. ben ik uitgerekend...is zo'n 2-3 weken na mn verjaardag...maar toch... hoe vindt je die??zo gaaf!! hihi nou moest t ff kwijt... ik ben nu zo'n 10,5 week....
Dank je! hahah ja nu inmiddels wel...we wisten t ongeveer in de 4e week al...dus hebben ff de tijd gehad...hihi 1e echo al gehad,en binnenkort weer een (nog ff snel n afspraak maken bij t STAR) bij Britt kwamen we een week voor we naar aruba op vakantie gingen erachter.en nu gaan we weer zwanger op vakantie (over een week of 4 naar rhodos) zo appart...(is de eerste keer ook weer na aruba dat we weer vliegen)