ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben. ik ben al 5 weken zwanger en had veel symptomen. >> misselijk. >> pijnlijke borsten. >> moe >> veel plassen. en nou valt het wel mee met de pijn in mijn borsten. en de misselijkhijd is ook weg... ik plas niet meer zoveel... heb alleen last van krampen in mijn buik s'ochtends! en ben ook nog wel veel moe. is dit normaal of niet? ik ben zo bang dat t mis gaat!
Bij mij wisselde het ook heel erg op het begin! Dan dacht ik.. JA ik voel me op en top zwanger met alle kwaaltjes en die dag erna voelde ik me als anders.. Dus naar mijn weten kan het helemaal geen kwaad! Want bij mij zit ze er nog
Hoi hoi, Bij mij verschilt het ook per dag hoor. Roep maar niet te hard dat je overal vanaf bent komt het morgen dubbel en dwars terug! De eerste keer dat dat bij mij gebeurde was ik ook doodsbang, maar net als met bloed... het hoeft niks te beteken! Heel veel succes! Liefs, Sam
Ik denk eerlijk gezegd dat mensen niet echt zin hebben om te reageren als je zo'n toontje aanslaat. Ik zou zeggen; gebruik de zoekfunctie eens, of kijk eens bij het gedeelte van de verloskundige, die krijgt deze vraag regelmatig.
hier waren met 8 weken mijn kwalen weg, echo gehad en alles was prima, nu zijn de kwalen nog steeds weg
puppy ik snap heel goed dat ze een dag na haar onderwerp om reacties vraagt, want dat is natuurlijk eng als in 1 keer al je kwaaltjes weg zijn... heb het zelf ook gehad en denk dat de meeste haar angst heel goed snappen!!!!!!!! maar je maar niet ongerust, het hoort er allemaal bij! net zoals wat Sam zegt, roep maar niet te hard voor je het weet denk je van shit had ik dit maar nooit gevraagt omdat het dubbel en dwars weer terug gekomen is!
millow: ik heb dit dus ook. eerst had ik steeds soort ongi gevoel en pijnlijke borsten en nu gister en vandaag amper.. ben meteen bang dat het weer mis gaat.. maar waarschijnlijk maken we ons druk om niks.