Moet je krampjes hebben in het begin van zwangerschap??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Thessa123, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thessa123

Thessa123 Lid

20 sep 2009
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ben erg onzeker na 2 miskramen nu weer zwanger.
    Af en toe heb ik wat kleine krampjes in mijn buik, maar niet echt veel. Ook af en toe zere borsten. Wel moet ik veel plassen en ben ik erg moe.
    Moet je eigenlijk krampjes voelen in het begin van je zwangerschap, of hoef dit niet perse?
    Ben nu 5 weken.

Groetjes Thessa

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Vriendin van me is nu 10 weken zwanger en heeft helemaal geen klachten, geen krampjes, geen misselijkheid, geen vermoeidheid, helemaal niets...
    Maar daar is alles echt helemaal goed tot nu toe :)
    Dus ik denk dat t niet hoeft :)

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het komt wel vaak voor, maar dat betekent niet dat het "moet". Of je wel of geen, veel of weinig klachten hebt, zegt niks over jouw zwangerschap. Maar ik begrijp je onzekerheid hoor! Succes de komende tijd! Het lijkt nog heel lang te duren, maar straks zul ook jij je geruster voelen door echo's, hartje horen, kindje voelen enzovoorts. Maar je moet eerst door deze moeilijke, onzekere periode heen.

4. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    hai, ik begrijp je onzekerheid; ik heb heel erg veel krampen gehad, dat waren dus mijn darmen, en ik dacht (omndat ik ook zo onzeker was) dat dat niet goed was, maar mijn vk legde mij ook uit, dat het bij iedereen anders is, en dat krampen erbij KUNNEN horen,maar je hoeft het niet te hebben , liever niet hoor! Ik wens je heel veel succes, en probeer positief te blijven. liefs

5. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meid,

Je moet je absoluut geen zorgen gaan maken hoor! Ik heb tot wel zeker 25 weken van mijn zwangerschap nergens last van gehad. Ik voelde helemaal niks geen krampjes of andere pijntjes. Het lijkt dan allemaal erg onwerkelijk, maar geloof me... je lichaam is druk aan het werk hoor. Wat je voelt is bij iedere vrouw weer anders!

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik was vorige ronde ook zwanger en had ontzettend veel kramp en spierpijn in mijn buik, maar het is een vmk geworden en nu dus weer zwanger en nergens last van heerlijk!!

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik ben nu 7 weken zwanger en heb sinds vanmorgen ook zo'n kramp in mijn buik, net alsof je naar de WC moet ofzo of dat je ongi moet worden ... Ben zelf dus ook errug zenuwachtig :(

Deel Deze Pagina