5 weken voor uitger. datum paar dagen weg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmie, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

Hallo,
    ik twijfel nog een beetje!!!
    Mijn man heeft de eerste week van de bouwvak vrij ( de rest als de beebs geboren is)
    in de libelle staat een mooie aanbieding voor de efteling, dus zit te denken aan 3 dagen/ 2 overnachtingen.
    Maar vind het wel spannend het is ong. 5 weekjes voor de uitger. datum!!!! wat vinden jullie??
    (mijn zoontje is bijna 3 weken eerder geboren)
    Maar het lijkt me nog wel even supel leuk, de laatste keer even weg met zn 3tjes!!! :D
    liefs Emmie

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat leuk je weer te zien hier!! Super dat Seff een zusje krijgt, voel je je goed?

Om antwoord te geven op je vraag :p
    Waarom niet?! Als jij je goed voelt en er zin in hebt, lekker doen. Persoonlijk zou ik er nu niet aan moeten denken om een paar dagen weg te gaan. Wordt al moe bij de gedachte mijn vluchttas in te pakken :D

3. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik zou het ook doen meid! Als je je nog fit genoeg voelt zou ik het zeker niet laten.

liefs

4. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker doen hoor, heb je iets om naar uit te kijken en gaat de tijd wat sneller, en bovendien het is nederland niet uit toch, mocht er iets zijn ben je zo thuis, uurtje of 2.
    En de efteling is zoooooo leuk voor je kleine mannetje

5. emmie

emmie Niet meer actief

ja, ik denk ook dat we het wel gaan doen!! Lijkt me gewoon nog wel even leuk, echt voor de laatste keer met zn 3en. En natuurlijk om de kleine man nog even alle aandacht te geven.
    We kunnen het lekker rustig aan doen, omdat we 3 dagen blijven kunnen we het mooi verspreiden over die dagen.
    @ manuela:
    Had jou een tijdje terug ook alweer gevonden (had je ook een berichtje gestuurd) hahaha
    maar thanx jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!
    scheeld weer niet zoveel he?? ;)
    Voel me verder super goed!! hoe gaat het met jullie??
    Alvast gefeliciteerd met je dochter, ga je morgen nog iets doen??
    Wij hebben het afgelopen zondag al gevierd (aangezien het zondag vaderdag is) ,morgen gaan we nog even bbqen met opa en oma en tantie erbij! :D

liefs

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mij een berichtje gestuurd? Oh wanneer dan? Ik heb geen berichtje van je hoor..

Maar wat fijn dat je je zo goed voelt! Het scheelt zeker niet veel maar ik hoop dat we nu niet op dezelfde dag gaan bevallen hoor, dat zou niet goed zijn ;)

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd vast met Seff! Morgen gaan Louise trakteren op de opvang en zaterdag vieren we het voor familie/vrienden.

7. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Inderdaad gewoon doen! Je bent in nederland en als er wat is kan je zo terug. Lekker genieten zou ik zeggen

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Gewoon doen!
    Vijf weken is nog lang hoor. En als je je goed voelt, waarom niet? Veel plezier!

9. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    gewoon doen!
    ik ben met mijn vorige zwangerschap 4 weken voor de uitgerekende datum nog een midweekje naar zeeland gegaan met mijn vriend!! was echt heerlijk!
    wel rustig aan gedaan natuurlijk, maar daar is vakantie ook voor toch?

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij gaan de laatste week van oktober ook nog een weekje weg :) Lekker uitwaaien op Ameland! Das zelfs 4 weken voor de uitgerekende datum :D

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

lekker doen :d ik ga 7 weken voor uitgerekende datum nog 10 dagen naar portugal :p

12. emmie

emmie Niet meer actief

Heb vandaag geboekt!!! vanaf 26juli gaan we 3 dagen weg!! haha
    bedankt voor jullie reacties!! ik neem voor de zekerheid mn tasje wel mee!! whahaha

@ manuela:
    Toe ik weer terug was op dit forum, kwam ik je ook al ergens tegen, en toen zeg ik dat ik je een berichtje kon sturen in je profiel.... maar zie t nu ook niet meer staan!!
    nou ja maakt niet uit!!
    Seff heeft vandaag zn verjaardag gevierd op de psz. Erg leuk! :D

13. emmie

emmie Niet meer actief

@ muis:
    wow jij durft!! haha

14. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    leuk dat je gaat!
    ik ben ook nog 5 weken vantevoren naar centerparks geweest een midweek, heeeeerlijk!
    lekker rustig aan gedaan, maar ook 25 km gefiets, haha je had de mensen moeten zien kijken :D

15. emmie

emmie Niet meer actief

@ soepstengel:

haha ja waarom ook niet!! :D Als je je verder helemaal prima fit voelt?!! ik hoop dat ik dat tegen die tijd ook nog heb ;)
    liefs

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Seff; gefeliciteerd met je verjaardag!!! :D

17. emmie

emmie Niet meer actief

Louise natuurlijk ook!!! fijne dag vandaag!

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon doen! Ik ga ook weg 4 weken voordat mijn uitgerekende datum is. Lekker naar Frankrijk. Als ik op een gegeven moment pousser pousser un contradiction hoor dan zie ik het dan wel weer...hihi

19. misa

misa Niet meer actief

Gewoon doen!
    Is het trouwens in de buurt van jullie?

Maar 5 weken is wel erg te vroeg, dus gewoon gaan!

Deel Deze Pagina