Wel of geen klachten rond innesteling? Jouw ervaring

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Assje, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat voor klachten heb jij gehad rond de innesteling?

1. Ik heb krampen gehad

2. Ik heb (een) bloeding(en) gehad

3. Ik heb zowel krampen als (een) bloeding(en) gehad

4. Ik heb nergens last van gehad

5. Ik heb last gehad van wat anders, namelijk:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Op het internet lees ik vrijwel overal dat krampen en een lichte bloeding rond de innesteling voor kunnen komen, maar dat dit niet hoeft. Op dit forum lees ik echter van alles over [hevige] pijnen en bloedingen rond de innesteling :( het lijkt bijna of iedereen dit heeft. Daarom leek het me leuk een pol te maken hierover voor de zwangeren onder ons of de dames die al eens zwanger geweest zijn. Graag hoor ik jullie ervaringen met betrekking tot dit onderwerp!

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb vanaf 2 dagen na mijn ei steeds krampjes gehad, nu nog steeds regelmatig :)

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb helemaal niks gevoeld... Net als mijn vorige zwangerschap (mis gegaan met 9 weken) ruim voor mijn ei geklust en ZWANGER (na 2 jaar en 2 maanden)
    Nu weer aantal dagen voor mijn ei en weer zwanger (terwijl ik dacht geen kans te maken omdat we 2 dagen niets konden doen omdat we aan het reizen waren en samen met vrienden op de kamer sliepen en wonder boven wonder testte ik op de dag dat we thuis kwamen van onze vakantie POSITIEF :$

Zegt dus helemaal NIETS of je iets voelt van de innesteling...

4. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Ik heb iets meer als een dag echt ongikrampen gehad.
    Ik dacht: nu wordt ik ongi, maar dit was veel te vroeg om ongi te worden.....;)

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik had op de (waarschijnlijke) dag van innesteling last van een wat zeurderige pijn en verloor een paar drupjes bloed. Vermoedde toen dus dat ik zwanger was en dit bleek ook vrij snel te kloppen ;)

6. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Bij de zwangerschap van onze dochter heb ik echt niets gevoeld rondom de innesteling. Had veel witvloed en daarom deed ik voor nod een zwangerschapstest...POSITIEF.

Wel heb ik bij ongeveer 6 weken zwangerschap bloedverlies gehad. Ik was helemaal in tranen en voorbereid op een miskraam. Maar godzijdank een week later een prachtige echo en een kloppend hartje !

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik zit nu in de innesteling periode.. tot nu toe

maandag dag 4 na ei sprong: steken door de baarmoeder en roze wit vloed
    dinsdag dag 5 na eisprong: bruin verlies en twee a drie druppels bloed
    woensdag dag 6 na eisprong : minder bruin verlies met veel slijm en steken door de vagina heen
    vandaag dag 7 na eisprong: dikke buik en nog een mini beetje bruin

ik ben benieuwd heb dit nog nooit gehad :(

8. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Dank voor de reacties tot nu toe :) Ik zie aan de pol dat het ongeveer 50/50 is of je klachten hebt rond de innesteling of niet. Weet iemand overigens hoe de bloedingen bij de innesteling ontstaan? Ik las ergens dat er een vaatje geraakt kan worden bij het innestelen? In dat geval klopt het wel dat er 50/50 kans is.

9. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb een soort trekkerig apart gevoel gehad snachts 5mi, nooit bloed gezien (gelukkig:)). Had niks door tot ik erachter kwam zwanger te zijn en berekende dat die rare kramp 5/6 dagen na mijn ei was en dat dus de innesteling is geweest.

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

bloeding gebeurt omdat het eitjes zich in de wand furmt en soms een adertje raakt, 1op se 3 vrouwen merkt daar wat bloed verlies bij van een paar druppels bloed tot een lichte menstruatie week, soms met geen of wel buik pijn.

ik heb nu een flink hoofdpijn ontwikkeld en soms met vlagen misselijk,, verlies nog een beeeeetje bruin witvloed..

pff ik hoop het zo we zijn al bijna 2 jaar aan het wachten :(

xx

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    2 dagen krampjes en vanaf 4 dpo heel veel slijmverlies

Deel Deze Pagina