Ik heb al sinds week 18 ofzo last van bandenpijn..of misschien nog eerder..als ik (te snel) opsta dan voel ik zo'n stekende pijn/kramp aan de zijkant van mijn buik.. Maar nu is het erger..als ik opsta dan voel ik ook die stekende kramp/pijn rechts onder/zijkant buik..boven de lies zegmaar...maar zo erg dat als ik opsta echt even gebukt moet blijven staan en langzaam rechtop moet staan en dan als ik loop doet het nog even flink pijn, na een paar minuten trekt het dan weg.. Dit is toch ook gewoon bandenpijn? Of kan het iets anders zijn?
Klinkt inderdaad nogsteeds als bandenpijn.. maar wat het ook kan zijn is een spiertje dat bekneld zit in je lies/bovenbeen. Hier namelijk last van dezelfde klachten en na overleg met de VK niet verder gekomen dan deze conclusie.. Niets ernstigs, maar wel heel vervelend! Bij mij helpt het om de oefening met de benen op de stoel, rug op de grond een poosje te doen waardoor spier weer wat ruimte krijgt.. Heel veel succes en bij twijfel natuurlijk altijd VK bellen!
bedankt voor de reacite! Nou het zit niet tussen mijn been en lies in maar echt boven de lies onderkant/zijkant buik...volgens mij echt de banden...en het is maar af en toe bij opstaan....maar ik kan die oefening wel idd proberen misschien geeft het wel verlichting.
Ja lijkt op bandenpijn ik heb het ook al een paar weken (ben nu 27 weken) soms kan ik echt niet lopen van de pijn