bandenpijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by sloep, Jan 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sloep

sloep Lid

Jul 26, 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

morgen ben ik 20 weken zwanger en ik heb zoooooo veel last van waarschijnlijk bandenpijn. Het is echt niet grappig meer, als ik loop en met mijn rechterbeen de achterstap maak krijg ik een scheut niet normaal. Als ik op mijn navel druk krijg ik zo'n pijn rechts. .... ik heb tot nu toe echt nergens last van gehad maar dit is echt een niet te harden pijn!!! Zie er tegenop om vanavond weer naar bed te gaan, omdraaien, liggen zitten, plassen is allemaal een hel!!!
    Heb je misschien tips voor mij? En hoe lang blijf ik hier last van houden....:(

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Bah wat vervelend zeg!
    Laat je urine controleren op een blaasonsteking dit kan de boosdoender zijn. Een blaasonsteking verloopt in de zwangerschap anders dan daar buiten dus het kan geen kwaad het te laten controleren bij je huisarts. Indien dit het niet is raad ik je aan om eens naar de fysio te gaan om na te gaan of het niet van je bekken afkomstig is. Sterkte meid!

Imke

3. sloep

sloep Lid

Jul 26, 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reactie!!
    Heb ook als ik rustig zit, of lig rugpijn (steken) halverwege mijn rug, ook rechterkant...
    Ga maandag gelijk mijn urine even langs de huisarts brengen of kan ik beter even langs de huisarts gaan..
    De buikpijn is inmiddels wel iets afgenomen maar nog zeker niet weg... poeh zeg voel me wel een zeur....... Maar het doet wel allemaal zeer:(

Share This Page