Hoi iedereen, Misschien een dom vraagje, en ik ben nog een leek Maar wat is precies bandenpijn en hoe voelt dat ongeveer? Ik bedoel op welke plek voel je het en of het veel pijn doet. Ik kan er niet veel over vinden, dus misschien dat iemand mij dit kan uitleggen? Groetjes Marieke
bandenpijn voel je onderin je buik doortrekkend naar de zijkanten ook wel doortrekkend naar je schaambotje toe dit komt omdat je baarmoeder groeit en de spieren die om je baarmoeder zitten opgerekt worden dus eigenlijk een band van spieren die je voelt
het voelt een beetje als ongi- krampen ( alleen anders), bijj mij dan ( weet niet of dit nu al bandenpijn kan zijn) Het trekt nl. naar de zijkanten en soms naar de rug
bij mij zijn het steken links en rechts onder in je buik . vooral in begin van de zwangerschap had ik er last van. nu is het meer een soort van spierpijn onder in mijn buik.
ah iedereen bedankt voor hun antwoorden, het ging mooi snel. Nogmaals bedankt, Groetjes en liefs Marieke
Dat heb ik ook wel hoor (die pijn voelen als ik mijn eisprong heb). Overigens ben ik flink ziek geweest van de bandenpijn en twee keer bijna flauwgevallen.
hmmm ik had een vraag gesteld over steekjes in mijn lies ik dachta an banden pijn maar mij werd daar verteld dat ik dat nu nog niet kon hebben dat dat pas later in de zwangerschap is ja ik weet het ook niet hoor is voor mij 6 jaar geleden zwanger zijn hihihi tis voor mij gewoon weer nieuw
ik heb ook bandenpijn volgens mn dokter, idd krampjes die onder in je buik komen en gaan als je je inspant wordt het erger