Bandenpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lisa40, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa40

Lisa40 Nieuw lid

18 jun 2011
    3
    0
    0
    Zuid Holland
    HI, ik heb ontzettende bandenpijn, links boven. Ik heb een steundende buikband die ik af en toe omdoe. (Dit mag niet de hele dag) Nu mag ik van het ziekenhuis wel paracetamol slikken maar dit is niet voldoende en doe dit dus ook niet meer. Ik ben nu 24.5 zwanger en de pijn is bijna ondragelijk aan het worden. Het zijn zeer wss geen weeen, van de week nog voor naar het ziekenhuis geweest.

Wat kan ik doen tegen de pijn? Op internet niet veel over te vinden, alleen over de banden onderin de buik. Ik kan niet veel meer doen en vraag me af of er oefeningen voor zijn of misschien iets anders?

Ps De pijn is begonnen in de 20e week en verergerd.
    Alvast bedankt.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Links boven in de buik....heb je ook last van je ribben of zit het er onder? trekt het door naar je rug? Je hoort het heel weinig banden pijn boven in de buik. Ik vind het ook heel lastig om een uitspraak te doen zonder dat ik je zelf kan zien en je de plek goed kan aanwijzen.
    Ik wil je daarom adviseren toch weer contact op tenemen met je verloskundige of gyn. Want het is niet helemaal normaal dat het je zoveel pijn doet!

Imke

Deel Deze Pagina