Krampen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by toet, Feb 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Hoi,

Sinds gisteravond heb ik constant het gevoel dat ik ongi moet worden,echt van die menstruatie achtige krampen,soms trekken ze door naar me rug...wat kan dit zijn?

Groetjes,

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Misschien het begin?
    Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de vk bellen hoor

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,
    Mischien oefen weeen, maar als het te lang aan houdt zou ik gewoon even de VK bellen.

Groetjes Anna

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Oefenweeen of indalingsweeen denk ik. Met mijn amateurverstand dan he?

5. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Ik heb het 2 weken geleden ook al gehad,en toen zei ze dat het indalings weeen waren,zolang ik er geen bloed bij verloor moest ik me geen zorgen maken,afgelopen dinsdag was ik bij de vk en onze kleine was idd een stukje ingedaald...zou ze nu verder aan het indalen zijn?

Groetjes,

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Zou goed kunnen. Past wel bij je zwangerschapsduur. Maar als je je ongerust maakt, gelijk even bellen met je VK hoor.
    Of even de VK hier op het forum vragen? Helpt soms ook om je wat extra zekerheid te geven vind ik.

7. Ik ken het gevoel. Ik heb het ook. Ik denk ook dat het indalingskrampen zijn. En je lichaam is zich natuurlijk aan het voorbereiden voor die grote dag. Ik heb woensdag weer een afspraak met mijn VK en dan ga ik haar er ook eens naar vragen.

8. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Hoi,

Heb op het internet gekeken,en het hoort erbij,kunnen voortekenen zijn dat het gaat beginnen,vind het alleen zo ververlend gevoel,net of ik heel erg ongi ben...ik moet dinsdag weer naar de vk,dus ik ben benieuwd...ik vind het wel spannend!

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Mij klinkt het gevoel ook maar al te bekend!
    Ik ga er ook vanuit dat het indalingskrampen zijn. Al heb ik het nu ook al twee dagen bijna de hele dag wel, en steken onderin....

Vorige week had ik er maar af en toe last van en zei de VK dat het met het indalen te maken heeft.
    Imke vk van het forum hier, gaf aan dat het de baarmoeder die aan de onderkant oprekt kan zijn.

10. rianne23

rianne23 Actief lid

Feb 1, 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    ik heb ook krampen gehad en dat bleken indalings krampen te zijn geweest.

groetjes

11. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Wat toevallig! Ik heb er nu ook last van. Pijn in mijn buik en rug en af toe steken daarbeneden. Was vanochtend bij de VK en die zei dat de kleine al een beetje was ingedaald. Dus ik neem aan dat de kleine nu verder aan het indalen is. ;)

Share This Page