dus zo voelt bandenpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Eden28, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Ik ben net zwanger en gisteravond lag ik in bed en draaide me te snel om. Het leek net alsof een spier bij me lies scheurde. Dus gelijk even gegoogled en dat is dus bandenpijn...(dit is niet mijn eerste zwangerschap maar herkende het niet van mijn vorige zwangerschap)..

Ojj dat doet pijn zeg.

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Haha, jaah, heel herkenbaar! Kan echt ongelooflijk zeer doen... En ik ben bang voor je dat het alleen nog maar erger wordt. Had het zelf tot een week of 25 en soms zo erg dat ik haast niet meer kon lopen. Dan ging ik onderweg even op een bankje zitten waarna ik weer verder kon ;)

3. yvon365

yvon365 Actief lid

May 10, 2012
    332
    0
    0
    oh nu snap ik het ook! ik heb dat ook als ik snel opsta van de bank bijvoorbeeld. oké waarin dus ook weer gerustgesteld nu :)

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    pfff... ja ik weet ook wat bandenpijn is :( :x

bij snel omdraaien in bed, lang op mn buik liggen en dan langzaam proberen om te draaien, niezen, lachen, bukken en opstaan, zitten en opstaan, uit de auto stappen... pfff

het is gelukkig de laatste weken wat beter, maar de eerste weken heb ik zowat in slow-motion geleefd, haha! Het doet echt vreselijk zeer, en de eerste keer schrok ik ook heel erg!! :$

5. Alf

Alf Niet meer actief

Ook hier gaat er nu iemand gerustgesteld slapen. Jemig wat doet dat zeer! Felle steken in rechterlies en bij mijn darmen. Heb net gedaan of uk geïnteresseerd was in de tuinset waarin ik uit nood ben neergeploft. Na een halfuurtje rustig zitten ging het weer.. :)

Share This Page