bandenpijn?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by aisca, Apr 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aisca

aisca Actief lid

Nov 26, 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hoi allemaal,
    ik heb sinds 2 dagen erg veel last van pijnlijke steken boven mijn schaambot en aan de zijkant. Dit vooral als ik een plotselinge beweging maak, bijv. niezen, omkeren in bed, van zitten naar staan en omgekeerd. Op internet heb ik iets gelezen over bandenpijn. Kan dat dit zijn? Vanaf welke week in de zwangerschap kan je daar last van hebben?

Ook zitten mijn broeken niet meer lekker. Ze irriteren erg en voor mijn gevoel zitten ze te strak (terwijl dit niet is). Ik kan nu 8 weken zwanger zijn, maar het kunnen ook 5 weken zijn. Heb namelijk een onregelmatige cyclus. Is het dan niet een beetje vroeg dat mijn kleding niet meer lekker zit?

Alvast erg bedankt voor je antwoord.

Aisca

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi aisca,

Gefeliciteerd met je zwangerschap,
    Wat je beschrijft komt inderdaad van je banden af! Die moeten de groeiende en zwaarder wordende baarmoeder op zijn plek houden en dit kost soms moeite vooral met draaien en niezen en dat merk je.
    Meld je maar aan bij een verloskunidige leg je verhaal uit, dan kunnen ze met een echo kijken hoever je nu werkelijk bent.

Groetjes imke

Share This Page