Titel spreekt voor zich.... Wie doet ermee... Ik wordt er met name s avonds en s nachts behoorlijk irri van....
Klinkt alsof je last hebt van carpale tunnel syndroom... Als je zwanger bent zet alles wat op en hierbij kan ook de zenuw in je pols wat in verdrukking komen te zitten, erg vervelend, maar ik denk dat je er weinig aan kan doen in je zwangerschap:s....sterkte
Ken het...heb ook krachtverlies en krampen in m'n rechterhand...kan niet eens meer een nietje in papier knijpen =S Straalt uit naar m'n elleboog...schijnt idd tijdens zwangerschap vaker voor te komen. Ik had het al voor de zwangerschap maar is nu veel erger geworden
Vooral 's morgens met wakker worden heb ik hele stijve handen.. Even bewegen doet zeer maar is wel noodzakelijk. Voor de rest hier ook krachtverlies en tintel vingers
hier ook,vooral snachts maar overdag ook hoor! vooral het tipjevan mn middelvinger,daar heb ik het zo goed als 24uur aan, net alsof ie bevroren is mn pols doet ook nog steeds pijn en ik ben nu anderhalf uur wakker vervelend is het