Online geboortelijst of uitzetlijst - internationale verzending

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door podiki25, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hoi,

Ik woon in Spanje en ben op zoek naar een webpage waar ik een online geboortelijst kan aanmaken en waar verzending naar andere landen mogelijk is. Dus bijvoorbeeld een online shop in Nederland of België maar waar verzending naar Spanje mogelijk is. Dit omdat het grootste deel van mijn familie niet zal kunnen komen de eerste maanden na de geboorte maar ze toch iets willen schenken...

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Niemand :( ?

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi,
    De meeste sites bezorgen sowieso volgens mij alleen in Nederland België en Duitsland. Is het niet handiger om een Spaanse site te zoeken? Ik denk dat weinig babywinkels in Spanje bezorgen.

Succes iig!

4. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik weet dat Tjonge in Bussum online geboortelijsten heeft, zij verzenden ook naar het buitenland.. Misschien een idee om contact met ze op te nemen wat er mogelijk is.?

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Dank je voor de tips. Ik had ook al gedacht aan een spaanse site, maar die zijn alleen maar in het spaans en vele oudere mensen van mijn familie vinden het al moeilijk om via internet te bestellen, laat staan in het spaans. Ook de kredietkaarten worden niet altijd geaccepteerd.

Deel Deze Pagina