hallo, Ik ben morgen 5 weken zwanger. Nu heb ik 1,5 jaar geleden een mk gehad en ben daarna voor het eerst weer zwanger. ik ben natuurlijk hartstikke bang dat het weer mis gaat. ik heb al sinds voor mijn nod zere borsten en maagzuur. nu viel me op dat ik dinsdag ineens vanaf ´s nachts geen klachten meer had. deze begonnen ´s avonds weer. ik maakte me meteen zorgen en heb een test gedaan (vorige keer werden de testen lichter) deze was gewoon goed vanmorgen ook nog weer getest en het streepje was even donker als de controlestreep en een cb gedaan deze gaf 3+ aan. nu voel ik vandaag overdag weer geen symptomen en haal ik me telkens van alles in mijn hoofd. hoe kan het dat ze symptomen zo snel wisselen? groetjes Chantal
Hoi, Symptomen wisselen met de dag en zeggen niets over of je wel of niet zwanger bent. Gelukkig maar! Maak je niet te veel zorgen als je even niets voelt, geniet er juist van! Misschien kan je wat eerder een echo krijgen omdat je eerder een miskraam hebt gehad? Groet Evelien
Hoi Evelien, bedankt voor je reactie. ik krijg ook met 7 weken al een echo, dus dat is wel heel fijn. Maar alle wachten duurt lang als je onzeker bent... ik heb nu wel ondervonden dat het zelfs per uur kan verschillen haha. Misschien moet ik idd maar iets meer genieten als ik even geen symptomen heb groetjes Chantal