Wie heeft er ervaring mee? Ik verloor vanochtend ineens aardig wat bloed,het liep er echt uit.De verloskundige is langs geweest en het hartje klopte nog gelukkig.Ze zegt dat het waarschijnlijk een geknapt vat is. Ik hoop echt dat ze gelijk heeft.Heb verder geen pijn of krampen ofzo.
Ik heb ervaring met 13 weken. Oorzaak ws de laagliggende placenta. Je schrikt je helemaal wezenloos he?! Ik kreeg wel een echo ter geruststelling.
Ik ben me inderdaad wild geschrokken.Ze kon het gelijk het hartje horen dus vandaar geen echo denk ik?kan ook sowiezo niet in de verloskundigenpraktijk hier(geen echoapparaat),dan had ik naar het ziekenhuis gemoeten.Heb zelf een doppler via marktplaats en net nog eens geluisterd en wederom het hartje gevonden,maar verlies nog steeds bloed.Verder geen krampen of pijn niks,dus het verhaal van het bloedvat klinkt wel aannemelijk.Hoop dat het snel stopt.Hoe lang duurde het bloedverlies bij jullie? Mocht het niet snel stoppen dan trek ik weer aan de bel en wil ik wel een echo.Want een laagliggende plaenta lijkt me toch wel handig om te weten bijvoorbeeld.Heb afgelopen week de termijn echo gehad en daar is toen niks over gezegd(sowiezo niks over de placenta),maar toch...
Hoi, Hier precies hetzelfde alleen ben ik bijna 17 weken en al 3 dagen bloedverlies ik heb al wel 2 echos gehad om te kijken hoe het met de placenta zit ect. Ook inwendige onderzoeken gehad ivm baarmoeder mond ect. Maar ze konden niet zien waar het vandaag kwam. Met de kleine man is alles helemaal goed en die doet het prima.
Hier ook hele zwangerschap door bloedverlies gehad, donker rood en rode stolsels rond de 25ste week... Elke keer was weer schrikken, maar voorliggende placenta, en verkoudheid was de oorzaak... nu een gezonde zoon, ook deze zwangerschap bloedverlies... Snap dat je je druk maakt, maar probeer rustig te blijven (is soms heel moeilijk) en als je niet vetrouwd gewoon weer bellen! Liefs..
Ik weet niet of dan de placenta al te zien is? Bij mij zei de vk al meteen dat dit een oorzaak kon zijn maar pas bij de 20wkn echo werd dit bevestigd. Ik had flink bloedverlies in de namiddag en het werd steeds minder en bruin en dag later over.
bedankt voor jullie reactie's!!Ik bloed nog steeds... we zullen het af moeten wachten maar vind dit wel zenuwslopend hoor...
Dat kan ik me voorstellen. Ik hoop er het beste van. Als je het niet vertrouwt, toch naar het ziekenhuis voor een echo! Zelfs 's avonds of in het weekend. Een vriendin van mij had ook een heftige bloeding, ik weet niet met welke termijn, maar die heeft toch een gezond kind gekregen.
Het is gestopt!Beeb doet het nog steeds prima aan het hartje te horen dus het zal vast echt een vaatje geweest zijn.Hoop dat dit gelijk de laatste keer was,pfff
Ja,ik heb zelf een doppler via marktplaats gekocht.En daar ben ik nu wel heel blij mee! Hoe gaat het met jij nu Aquilegia???