Hoi, Even een vraagje . Ik voel Mn knulletje nu al een tijdje, maar de laatste week valt het me op dat ik de kleine zo laag voel schoppen . Echt vlak boven de schaamstreek zeg maar. Zijn er meer meiden die dit herkennen en is dit normaal?
ik hetzelfde en ze legt nog dwars ook haha ik en mijn man maken er grapjes over want het is nu al letterlijk een dwarslegger
Ik heb het bij al mijn zwangerschappen gehad en het kan geen kwaad hoor. Het is hooguit vervelend als je een trap op je blaas krijgt.
Mijn dochter schopte ook altijd heel laag, was een stuitligger . Deze kleine schopt echt omhoog, heel duidelijk verschil.
Het kan iig geen kwaad. En stuitligging ook niet druk om maken zegt nu nig helemaal niks. Lekker genieten
Ja hier ook, hij trapt altijd tegen mijn blaas aan en soms is het zo gevoelig dat ik het in mijn urinebuis kan voelen, geen pretje dus.
Ja hier ook heel laag bij me schaambot. Maakte me ook al zorgen dat hij misschien in stuitligging ligt en ook zo blijft liggen. Maar dat hoeft dus niet?
Voel het overal en nergens. Het ene moment laag, later op de dag weer hoger. Volgens mij heel normaal. @dolfijntje1985: je bent pas op de helft toch? Je baby kan nog alle kanten op!
Hier schopt ie niet, maar ligt ie heel vaak met zn koppie erg laag, op mijn blaas. Vooral snachts moet ik er soms wel 3x uit om te plassen! Ik voel dan geschop bij mijn navel, hihi. Voel kindje eigenlijk in hele buik schoppen/bewegen. Maar weet dus precies wanneer ie op zn kop ligt. Bij 20 weken echo was ie zo druk dat we niet konden zien wat het is, dus grote verassing!
Hier voelde ik hem ook erg laag, vaak ook tegen mijn blaas aan. Nu ligt hij met zijn koppie naar beneden en voel ik hem heel hoog. Maar hij heeft tot ongeveer 31 weken met zijn hoofd omhoog gelegen.
hier ook heel fijn getrappel op mn blaas. kindje ligt meestal in stuit of dwars in mn buik. zo nu en dan voel ik de handjes boven in ook lekker duwen.
Hier ook alleen maar getrappel helemaal onderin buik. Kindje ligt hier momenteel ook nog in stuit dus logisch dat ik het alleen onderin voel. (ben 25 weken zwanger).
Ik voel onze kleine druktemaker overal De ene keer schopt hij heel laag, de andere keer is het weer tot bijna bij mijn navel. Maar het is heel logisch hoor! Ze hebben nu nog een hele hoop plaats om rond te tuimelen, het wil nog niets zeggen over hoe je kleintje zal liggen bij de bevalling
Ons meisje trapt ook erg veel op mijn blaas,dus ook de schopjes van onder. Soms voel ik zelfs tijdens een trapje van haar een steek in mijn vagina,niet bepaald fijn! De laatste dagen voel ik ons meisje echt door mn hele buik gaan heb ik het idee maar ze vind het nog altijd leuk om mijn blaas als trampoline te gebruiken haha. Tja,wat is nou leuker dan mama pesten,wakker houden en het samen maar gezellig maken. Nu heeft ze mij nog helemaal voor zichzelf hahaha. Maar zonder gekheid. Het kan echt geen kwaad. Mijn 2 andere dochtertjes gingen ook mijn hele buik door en trapte ook geregeld laag. Gewoon lekker van genieten Nu is het nog leuk maar straks worden de kleintjes sterker en kunnen we een topic klagen bij wie er nog meer ribben gekneusd zijn haha.
Ik voel het overal en nergens bewegen, soms in schaamstreek, dan aan kant van rug en dan weer aan bovenkant. Tot 35 weken is er niks aan de hand, dan kan het nog alle kanten op draaien.