Hallo dames, Sinds een paar weken kan ik de baby erg goed voelen, maar ze beweegt zo ontzettend veel dat ik het gewoon vervelend begin te vinden. Het lijkt wel of ik beurs geschopt wordt vanbinnen.... ben dus juist blij als ik even niks voel. Heeft iemand dat ook?
Heel herkenbaar..ik had op een gegeven moment echt een beurse blauwe plek net onder mn rechterribben..was gewoon dik.. en blijven trappen en draaien he..!? Hihi..gelukkig met indalen heel wat minder geworden maar ik zat idd op een gegeven moment erg chagrijnig terug te duwen..!
Mijn mannetje is ook erg actief ja Hij ligt vaak met zijn hoofdje beneden en dan voel ik hem heel sterk schoppen, precies onder mijn rechterborst in. Ik moet dan echt mijn borst omhoog houden omdat het anders erg onprettig aanvoelt. Vorige week was ik flink ziek en bleef hij ook maar stuiteren. Dat was de eerste keer dat ik er echt een beetje "last" van had. Ook als ik in bed lig en wil gaan slapen besluit meneer dat hij eens flink wat rek- en strekoefeningen gaat doen haha Gelukkig heeft mijn man magische handen want zodra hij ze op mijn buik legt wordt de baby helemaal rustig. Het zou wel erg handig zijn als dit ook werkt buiten mijn buik straks
Als hier een hand op mijn buik gelegd wordt gaat ze juist beginnen haha. Ben het even vergeten, maar wanneer gaan ze ongeveer indalen? Ik heb ook geen idee hoe groot ze nu ongeveer is....,
Rond week 35-36 zou het in principe moeten beginnen, maar sommige babies zijn wat vroeger of sommigen wat later.