Doet dat echt zo'n zeer? Ik heb af en toe echt hele pijnlijke steken of een pijnlijk gevoel bij mijn rechterlies. Af en toe lopen de tranen over mijn wangen. Hoort dit er echt bij?
Pff klinkt heavy meis, Ik heb het zelf niet zoals jij.. ik heb wel steekjes maar zeker niet zo pijnlijk zoals jij ze omschrijft.. Ik hoop dat iemand je hier wat meer gerust kan stellen, ik kan je alleen maar sterkte wensen!
Jaaaa! Althans bij mij wel. Hoesten niezen, te snel opstaan, draaien. Ineens z'n verschrikkelijke steek. Heb dit al vroeg in mijn zwangerschap gehad en ben nu redelijk 'gewend' aan de pijn. Sterkte xx
Jep hier ook..draaien niesen opstaan of verkeerd bukken en ga zo maar door..had t al vroeg met 8 weken..
Zegt mij niets.. En als de tranen over je wangen lopen klinkt dat voor mij best zorgelijk. Ik zou het toch even laten onderzoeken hoor als ik jou was.
Ja hier ook heel erg. Bij de eerste was ik bang dat er iets niet goed was omdat ik ook een hoge kans op bbz heb. Bij de tweede precies zo en nu voel ik het alweer opkomen. Alles rekt natuurlijk uit dus dat voel je. Eigenlijk een heel goed teken dus maar het kan flink pijn doen. Bij de tweede heb ik weleens een paracetamol genomen
Als het echt zo heftig is altijd even laten nakijken.... Niet mee blijven lopen. Ze kunnen namelijk heel gemakkelijk testen of het je banden zijn.
Het kan idd vreselijk pijn doen...maar als je het niet vertrouwd ff contact opnemen met huisarts of vlos..succes!!
Ik had echt verschrikkelijke groeipijn bij mijn tweede. Pas alleen op dat het niet iets van BI is ofzo, omdat je gewrichten heel soepel worden.
Ik had er gelukkig maar 2 dagen last van, het volgende kwaaltje heeft zich al weer aangediend. Zo misselijk dat ik zo ongeveer vanaf vrijdagavond op bed heb gelegen en bijna niks binnen kan houden. Ja, ik wilde dit zelf en blijkbaar mag ik van alle klachten meegenieten
Heb nu ook alweer af en toe bandenpijn, nooit geweten dat dit zo vroeg in de zw kon. Maar het is ruim 16 maanden na mijn bevalling ms dat het na je bevalling (volgende zw) eerder te voelen is? ALs ik te snel op spring of hoest schiet de pijnscheut er even doorheen. Maar dat houdt dan een tel of 10 aan en dan is dat al weg hoor. Dus als jij langdurige steken hebt in rust is dat geen bandenpijn. De bandenpijn straalt zich uit naar mijn liezen hier.
Ik heb het ook in rust twoboys. Gewoon als ik in bed lig, op mn zij, of gewoon als ik achter de comp zit, komt er ineens een steek. En verder ook bij hoesten, niezen of uit de auto stappen. Bij die bewegingen kan het wel echt even flink pijn doen.
Ik had het van week 4 tot 8 dat het zon pijn deed dat ik niet eens recht op kon staan! Nu is het echt bijna nihil op het moment!