Bandenpijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Luv u more 1982, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luv u more 1982

8 okt 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doet dat echt zo'n zeer?
    Ik heb af en toe echt hele pijnlijke steken of een pijnlijk gevoel bij mijn rechterlies.
    Af en toe lopen de tranen over mijn wangen. Hoort dit er echt bij?

2. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Pff klinkt heavy meis,
    Ik heb het zelf niet zoals jij.. ik heb wel steekjes maar zeker niet zo pijnlijk zoals jij ze omschrijft..
    Ik hoop dat iemand je hier wat meer gerust kan stellen, ik kan je alleen maar sterkte wensen!

3. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Jaaaa! Althans bij mij wel.
    Hoesten niezen, te snel opstaan, draaien. Ineens z'n verschrikkelijke steek. Heb dit al vroeg in mijn zwangerschap gehad en ben nu redelijk 'gewend' aan de pijn.

Sterkte xx

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jep hier ook..draaien niesen opstaan of verkeerd bukken en ga zo maar door..had t al vroeg met 8 weken..

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Zegt mij niets.. En als de tranen over je wangen lopen klinkt dat voor mij best zorgelijk. Ik zou het toch even laten onderzoeken hoor als ik jou was.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja hier ook heel erg. Bij de eerste was ik bang dat er iets niet goed was omdat ik ook een hoge kans op bbz heb. Bij de tweede precies zo en nu voel ik het alweer opkomen. Alles rekt natuurlijk uit dus dat voel je. Eigenlijk een heel goed teken dus maar het kan flink pijn doen. Bij de tweede heb ik weleens een paracetamol genomen :)

7. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het echt zo heftig is altijd even laten nakijken....
    Niet mee blijven lopen. Ze kunnen namelijk heel gemakkelijk testen of het je banden zijn. :)

8. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan idd vreselijk pijn doen...maar als je het niet vertrouwd ff contact opnemen met huisarts of vlos..succes!!

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik had echt verschrikkelijke groeipijn bij mijn tweede.
    Pas alleen op dat het niet iets van BI is ofzo, omdat je gewrichten heel soepel worden.

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Even de arts bellen, zulke pijn kan ook een bbz zijn. Sterkte!

11. Luv u more 1982

8 okt 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er gelukkig maar 2 dagen last van, het volgende kwaaltje heeft zich al weer aangediend. Zo misselijk dat ik zo ongeveer vanaf vrijdagavond op bed heb gelegen en bijna niks binnen kan houden.

Ja, ik wilde dit zelf en blijkbaar mag ik van alle klachten meegenieten :D

12. Luv u more 1982

8 okt 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    BI? Oh wacht, je bedoelt natuurlijk bekkeninstabilliteit.

13. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Heb nu ook alweer af en toe bandenpijn, nooit geweten dat dit zo vroeg in de zw kon. Maar het is ruim 16 maanden na mijn bevalling ms dat het na je bevalling (volgende zw) eerder te voelen is?

ALs ik te snel op spring of hoest schiet de pijnscheut er even doorheen. Maar dat houdt dan een tel of 10 aan en dan is dat al weg hoor.

Dus als jij langdurige steken hebt in rust is dat geen bandenpijn. De bandenpijn straalt zich uit naar mijn liezen hier.

14. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ja bij mij is het ook wat gevoelig. Vooral bij niezen en hoesten. Auw! Ik vind het er echt bij horen :)

15. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik heb het ook in rust twoboys. Gewoon als ik in bed lig, op mn zij, of gewoon als ik achter de comp zit, komt er ineens een steek.
    En verder ook bij hoesten, niezen of uit de auto stappen.
    Bij die bewegingen kan het wel echt even flink pijn doen.

16. WLE

WLE Niet meer actief

Ik had het van week 4 tot 8 dat het zon pijn deed dat ik niet eens recht op kon staan! Nu is het echt bijna nihil op het moment!

Deel Deze Pagina