afwachten...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Niesje92, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Hallooo allemaal!

Ik ben 21 en ik ben nu al 3 dagen overtijd. Ik heb altijd een regelmatige menstruatie. Maar deze keer dus niet. Ik ben met de pil gestopt en wil proberen zwanger te worden. Ik heb wel al zwangerschapsverschijnselen. Meest van de tijd ben ik in de ochtend misselijk, last van hoofdpijn, soms geen honger en dan weer heel veel zin in eten. hele pijnlijke tepels en grotere borsten, opgeblazen buik, krampjes en 2 weken geleden had ik een beetje bloedverlies. Ongeveer 3 druppels ofzo. Op een vrijdag en zaterdag. ( Misschien innestelingsbloed? ) Ook heb ik last van wit slijm en vochtige vagina ( sorry voor de details ) Ook heel veel last van vermoeidheid en pijn in de lage rug wat misschien ook wel te maken heeft met men fibromyalgie ( Reumatische aandoening ).

Ik test nou al een paar dagen en elke keer in de test negatief.. Ik zelf vind het heel raar. De meeste zeggen dat het kan zijn dat ik ongesteld moet worden. Maar dat heb ik nooit gehad. Ook niet toen ik jaren geleden de pil niet eens slikte. Mja ik weet dus niet meer wat ik moet doen..
    Ben ik nu wel of niet zwanger? Of wat voorn advies geven jullie mij?

Groetjes Niesje92 :(

2. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vandaag ook een negatieve test, terwijl ik zeker weet dat ik zwanger ben. Ik maak me er enigzins ongerust over omdat ik het niet kan plaatsen. Maar ik zit nu pas 1 dag voor NOD. Ik ga het zondag of maandag maar weer proberen.

3. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Misschien ben je nog aan het ontpillen daar passen een deel van je klachten ook bij.

4. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

2 dagen voor NOD testte ik omowit en op NOD hartstikke positief! dus het kan zeker. Daarom zou ik ook gewoon wachten tot je nod

5. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Hallo bedankt voor de reacties.
    Ja ik dacht ook dat ik misschien aan het ontpillen was, en ik had op internet gekeken want ik natuurlijk beter niet kan doen. want daar staat van alles op.
    Mja ik ik denk echt dat ik zwanger ben. ik ben nu ook al een week over tijd. dus ik snap ook niet waarom nou die ongesteldheid weg kan blijven. En omdat ik 2 weken geleden ook al de 3 druppel bloed had verloren dacht ik misschien dat het die inneselingsbloed was.
    Mja is wel een teleurstelling dattie test negatief was.
    Misschien dat ik maar weer eens moet gaan testen dan.
    Wat voorn klachten hadden jullie toen jullie gestopt waren met de pil?

Groetjes

6. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Ben je al wel een keer ongesteld geweest na het stoppen met de pil? Het kan namelijk zijn dat je cyclus nog niet regelmatig is en dan is het ook moeilijk te bepalen wanneer je eisprong is geweest. Ik voelde ook steeds vanalles, maar was toen niet zwanger. Toen ik niks merkte (alleen gevoelige borsten) was ik wel zwanger! Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden.. Ik zou een paar goedkope testen op internet bestellen en om de dag een testje doen. Van ontpillen kan je lichaam trouwens ook behoorlijk van slag raken. Succes!

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    bij de action kan je testen halen voor 1,50 en werken goed. s6

8. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Hey ja ik ben pas 1 maand gestopt met de pil. dus ik ben ook nog niet ongesteld geweest. ben nu een week over tijd. ik had nog nooit gehoord van het ontpillen dus ik wist ook niet wat het was tot ik het op internet zag staan. sommige mensen zijn als ze een aantal dagen de pil vergeten al zwanger. en omdat ik een lichte pil heb dacht ik dat het bij mij ook al zo snel al zou zijn. maar jammer genoeg niet.. en als je er mee bezig bent denk je het vooral al sneller. ik had vandaag nog een testje gedaan en die was ook al negatief. dus het is nog niet het geval. dan gaan we maar weer verder met proberen. ivm mijn fibromyalgie ben ik gewoon ook bang dat het misschien te zwaar zal zijn. omdat ik al een hele lange klachtenlijst heb. en dan wil ik niet weten hoe het over 10 jaar is. mja we zullen zien wat het word. hoop toch stiekem dat ik wel zwanger ben haha, maar dat is dus niet zo. maar hoelang duurt het ontpillen dan? en is het dan normaal dat je lichaam je niet meer ongi laat worden? want ik slik de pil maar een paar jaar.

groetjes:)

9. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Dankjewel voor de tip van de action. Ik geef zoveel geld uit aan die testen. elke keer 2 voor 5 euro. ik heb er al zoveel gekocht in de hoop dattie misschien positief zou zijn haha. maar helaas. zijn duurdere testen niet beter? of maakt dat helemaal niks uit?

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hey Niesje

ik heb ook fibro.. lastig he. zal best wat pittiger worden voor ons.

testen: ik heb mijn testen op internet gekocht want hier zijn ze helemáál duur. testen van Midstream. helemaal prima. had er 3 voor 5,50 of zo

11. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ontpillen kan wel een jaar duren. Je kunt pas spreken van een cyclus als je ongesteld bent geweest nadat je gestopt bent met de pil. Het is echt super irritant want je weet niet waar je aantoe bent. Bij mij heeft het wel een tijdje geduurd voordat ik een beetje regelmatige cyclus had.

Ik heb trouwens toen een app gedownload, P Tracker (voor Android) om een beetje inzicht in mijn cyclus te krijgen en de boel overzichtelijk te houden voor mezelf. Zo ontdekte ik dat ik elke cyclus ongeveer dezelfde klachten had, voorkomt dat je jezelf elke keer helemaal gek maakt.

En op zwangerenkids.nl kun je heel veel testen kopen voor heel weinig geld, echt een aanrader!

Sterkte met afwachten, is het irritantste wat er is...

12. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Hey,
    Ja word een hele pittige ja. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden haha.
    Maar de aandoening opzich is echt lastig. Kan er helemaal niet mee omgaan. Weet het nu pas een jaar.

Hoe ga jij met je klachten om? Heb je ook overal zoveel last van?

Dankje voor de tip van de testen.

Groetjes Niesje

13. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Hey,
    Ja word een hele pittige ja. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden haha.
    Maar de aandoening opzich is echt lastig. Kan er helemaal niet mee omgaan. Weet het nu pas een jaar.

Hoe ga jij met je klachten om? Heb je ook overal zoveel last van?

Dankje voor de tip van de testen.

Groetjes Niesje

14. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Hey conejita,

Ja gaat wel zwaar worden ja. Ben benieuwd hoe het gaat. '

Oh dat is een goede tip zal ik ook maar eens doen dan.

Hoe ga jij met je fibro klachten om? Heb je overal veel last van? Ik wel, het is zo erg dat ik in de ziektewet zit. Alles doet zon pijn maarja.

Groetjes Niesje

15. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Hey conejita,

Ja gaat wel zwaar worden ja. Ben benieuwd hoe het gaat. '

Oh dat is een goede tip zal ik ook maar eens doen dan.

Hoe ga jij met je fibro klachten om? Heb je overal veel last van? Ik wel, het is zo erg dat ik in de ziektewet zit. Alles doet zon pijn maarja.

Groetjes Niesje

16. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Jaa idd dat heb ik dus ook denkik. Ik heb net een test gedaan en ik had een roze streep en een klein wit streepje. Hopelijk betekent dat iets. Mja daar hoop ik teveel op... Haat wachten terwijl ons mam was gestopt met de pil en meteen een maand later zwanger was van mij. Dus hoopte dat ik ook zo snel zwanger zou zijn maar niet dus denkik. Vind het zo irritant hoe je cyclus in elkaar zit..
    Oohh dan zal ik maar ook even kijken voor die app, dankjewel.
    Is het bij jou wel al gelukt? Of ben je nog aan het wachten?

Groetjes xx

17. Suzie82

Suzie82 Niet meer actief

Je lichaam kan je heel erg voor de gek houden, wij zitten in ronde 7 ondertussen en heb de laatste 3 maanden mooie regelmatige cyclussen van 28 dagen en ben nu 2,5 week overtijd.

Heb allerlei zwangerschapskwaaltjes maar de testen blijven negatief, ik mag een bloedtest van de huisarts laten doen als ik wil maar wacht ik liever nog even mee, totdat ik 4 weken overtijd ben.
    Er zijn toch genoeg vrouwen die niet genoeg HCG aanmaken en pas na 3, 4 of nog meer weken positief testen.

Daarbij komt dat ik morfine slik en de huisarts kon niet zeker zeggen of dat geen invloed had op de HCG waarde.

Ik heb dus ook fibromyalgie maar daarnaast ook 3 hernia's en 7 versleten nek- en rugwervels dus ja zwaar wordt het dan wel maar ja, als je wat wil.

18. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw

Wow dat is wel erg ja! Zal wel idd een zware zwangerschap worden. En idd als je echt iets wil doe je er alles voor. Ik weet ook dat het zwaar voor me zal worden met men fibro. Maar ik ben nu 21 en ik ben benieuwd hoe het over 10 jaar is en als het dan slechter gaat ben ik wel blij dat ik nou gedaan zou hebben.
    Ooh dat wist ik niet, ik dacht dat als je na 2 weken overtijd nog niet positief getest was dat je dan weer moest wachten met testen.

Ik word ook echt gek van het wachten en het is zo frustrerend dat men testen steeds negatief zijn. En mijn dokter wil niet echt helpen. Ik kwam via internet erachter dat als je stopt met de pil dat je dan niet meteen zwanger kon raken.. Wat dat betreft heb ik niks aan mijn huisarts. Ik ben pas een 2 maanden gestopt met de pil. En sommige raken gelijk zwanger en ik dus niet maarja

19. Knuffel1

Knuffel1 Nieuw lid

5 nov 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik moet nog een week gaan voor mijn ms. Maar vrijdag hebben wij seks gehad en sinds vant weekend heb ik een rommelende buik, krampen en misselijk.. En sinds vandaag heb ik gevoelige tepels.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken..

Iemand??

20. Niesje92

Niesje92 Lid

25 okt 2013
    27
    0
    1
    Vrouw
    Haai,
    Ja ik heb dat dus ook.. Ik weet niet of je nog moet ontpillen? Ik dacht zelf ook dacht ik zwanger was maar toen ik ging testen was ie negatief. Ik zou gewoon een testje doen als je denkt dat je zwanger bent. Misschien als je ongesteld bent geweest ofzo.

Deel Deze Pagina